Semesters

DKL113N Leiing av digital skuleutvikling

Course code: 
DKL113N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2017 Spring
Assessment semester: 
2017 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Samfunnet er i kontinuerleg endring og utvikling, og når samfunnet endrar seg får skulen nye oppgåver. Målet for skuleutvikling er å gjere skulen betre for elevane. Emnet gir lærarar, skuleleiarar, IKT-ansvarlege og andre som har sitt daglege virke i skuleorganisasjonar nye verkty for å løyse utfordringar. DKL113N har fokus på bruk av arbeidsmåtar og digitale verktøy i eit samfunns- og skuleutviklingsperspektiv. Emnet kan takast som ein del av eit årsstudium, eit halvårsstudium, eit deltidsstudium eller som eit sjølvstendig emne.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

 

Learning outcome knowledge

Kandidaten i emnet Leiing av digital skuleutvikling:·         

  • har kunnskap om lærarar og skuleleiarar si rolle i endrings- og utviklingsprosessar·         
  • har kunnskap om styringsdokument og relevant metodikk i prosessar med integrering av digitale verktøy og arbeidsmåtar i skulen·         
  • har kunnskap om skulen som organisasjon, skulen som kulturell eining og kva for innverknad skulekulturen har på vilkåra for endring·         
  • har kunnskap om læraren sitt handlingsrom, og kvifor profesjonsautonomi er viktig for skuleutvikling.
Learning outcome skills

Kandidaten i emnet Leiing av digital skuleutvikling·         

  • kan identifisere vilkår for føremålstenleg integrering av digitale verktøy i læringsarbeid·         
  • kan planlegge og rettleie i prosessar med integrering av digitale verktøy og arbeidsmåtar·         
  • Kan reflektere over ein planlagt og gjennomført utviklingsprosess
Learning outcome qualification

Studenten på DKL113 skal kunne planlegge, gjennomføre og evaluere utviklingsprosessar i eigen organisasjon og eige klasserom. 

Working and learning activities

Nettbasert læringsarbeid.

Assessment requirements

Arbeidsoppgåver gjennom semesteret vil inngå i eksamensmappa.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimum number of students: 
15
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Synnøve Moltudal
Costs

Kr. 4000,-

Used in other programs
  • Digital Compentence for Teaching, on line courses
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med eit utval av arbeida frå semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk. Grunna den pågåande utviklinga i teknologiske moglegheiter vil arbeidet gjennom semesteret variere litt frå semester til semester, og vil vere tydeleg spesifisert i semesterplanen.