Semesters

JOU214 Journalistikk 4 - Innovasjon og utvikling

Course code: 
JOU214
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2025 Spring
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
JOU213 Journalism 3 - Press Ethics and Publication Rules
Course content

Digitaliseringa har gitt nye medievanar, ny teknologi og nye distiribusjonsplattformer for journalistikk. Dette gir nye muligheiter innan journalistikken og bidreg til å endre journalistisk yrkesutøving. Hensikta med emnet er å gjere seg kjent med profesjonsendringar, innovasjon og utvikling innan journalistikken. Dette gjer studentane i stand til å identifisere sentrale problemstillingar knyta til utviklinga innan journalistikk og førebur studentane på det medielandskapet dei møter etter endt utdanning. Sentrale delar av emnet fokuserer på:

  1. Nye digitale sjangrar, distribusjonsformar og plattformar 
  2. Forsking, innovasjon og utvikling relatert til journalistisk yrkesutvikling

Emnet er forankra i aktuelle og samtidige journalistiske tematikkar, utviklingstrendar og potensialar innan digital journalistikk. Eksempel på dette kan vere kva som skjer med journalistikken når den blir formidla gjennom ulike sosiale media, endringar i relasjonen mellom journalisten og publikum (brukarar) eller problemstillingar og muligheiter knyta til ny teknologi. Dette er pågåande prosessar som påverkar den journalistiske yrkesutøvinga. Studentane vil dermed arbeide med utfordringar knyta til nyare former for journalistiske arbeidsmetodar, distribusjon og brukermønster. 

Dette utgjer nødvendig kompetanse innan journalistikkfaget som er sentralt for å kunne forstå, nå, utfordre og engasjere mediebrukarar i eit medielandskap i kontinuerleg endring.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten:

  • har innsikt i innovasjon og utvikling innan feltet digital journalistikk 
  • har sjølvstendig og kritisk innsikt i etiske problemstillingar innan digital journalistikk 
  • har kunnskap om digital medie- og plattformbruk
  • har god kunnskap om mediebruk og teknologi
Learning outcome skills

Studenten:

  • kan analysere og reflektere over journalistrolla i eit skiftande medielandskap
  • kan identifisere særegenheiter ved nyare journalistiske former og sjangrar
  • kan gjere sjølvstendig etiske vurderingar rundt nye journalistiske metodar, former og uttrykk
Learning outcome qualification

Studenten:

  • kan sjå eiga yrkesutøving i eit framtidig medielandskap
  • kan vurdere potensiale for framtidig journalistisk yrkesutøving
  • kan forstå godt yrkesetikk og framtidige etiske utfordringar
Working and learning activities

Forelesingar og studentaktive læringsformer som til dømes seminar og verkstadar.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk frammøte til all undervisning i emnet med minimum 80 prosent deltaking.

Arbeidskrav:

  1. Studentane skal gjennomføre ein større gruppebasert presentasjon ved slutten av undervisingsperioden.
    Dei som ikkje kan delta, leverer ein individuell presentasjon.
  2. Evaluering av emnet

Arbeidskrava er obligatoriske og må vere godkjente for å kunne gå opp til eksamen.
Følgjande informasjon blir tilgjengeleggjort skriftleg i Høgskulens læringsplattform Canvas ved oppstart av emnet:

  • innhald, form og omfang på presentasjonen
Evaluation system
Maximum number of students: 
70
Person in charge: 
Arne Håskjold Krumsvik
Used in other programs
  • Journalism - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Rapport
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100 %
Studenten leverer ein skriftleg refleksjonsrapport. Rapporten skal reflektere over eige arbeid, læringsprosessen i undervisinga og pensum som er gjennomgått i emnet. Refleksjonen skal inkludere døme på konkrete utfordringar, samarbeidserfaringar og teoretiske perspektiv.
2000 - 3000 ord
Approval signature: 
Kate Kartveit