Semesters
MAT155 Problemløysing i matematikk
Ingen
Tema for dette emnet er problemløysing i matematikkundervisning i grunnskulen, der kjerneelementet utforsking og problemløysing vert vektlagt. Gjennom emnet får studentane vidareutvikle det matematikkdidaktiske og faglege grunnlaget sitt for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar i skulen gjennom problemløysingsoppgåver.
Emnet skal gi studentane auka kompetanse til å undervise i matematisk problemløysing, og vere med å utvikle og forme matematikkfaget. Emnet er erfaringsbasert og forskingsbasert, og har ei tett kopling til praksisfeltet.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten skal ha
- kunnskap om å arbeide med og undervise problemløysing knytt til tema som til dømes talteori, algebra, geometri og funksjonar
- inngåande teoretisk og praktisk kunnskap om matematisk problemløysing både som reiskap og som del av læringsprosessar
- inngåande kunnskap om bruk av problemløysing i matematikkfaget.
Studenten skal kunne
- nytte matematiske problemløysingsmetodar
- bruke matematisk problemløysing i arbeid med tilpassa opplæring og inkludering for elevar i grunnskulen, og kunne vurdere slik bruk
- analysere elevar sine munnlege ytringar og matematiske tekstar.
Studenten skal kunne
- dokumentere og evaluere arbeid med problemløysing i skulen
- ta aktiv del i faglege og utdanningspolitiske diskusjonar knytt til problemløysing.
Emnet har ei obligatorisk samling der arbeidsmåtane varierer mellom førelesingar, dialogbasert undervisning, gruppearbeid og seminar. Det vil bli gitt før- og etterarbeid til samlinga. I tillegg vil det vere nettundervisning og lagt til rette for at studentane kan samarbeide på nett. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen utanom samlingane vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.
Frammøtekrav:
Det er krav om 80% frammøte til undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.
Arbeidskrav:
For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 9-4.
- Continued education in mathematics for teachers
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Portfolio | Individual | Pass / fail | 100 |