Semesters

MAT157 Digitale verktøy i matematikkundervisning

Course code: 
MAT157
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2026 Autumn
Assessment semester: 
2026 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Gjennom emnet får studentane vidareutvikle sitt matematikkdidaktiske og faglege grunnlag for å bruke digitale hjelpemiddel i matematikkundervisinga. Emnet gir studentane kompetanse i kritisk refleksjon over korleis, kvifor og når bruke digitale hjelpemiddel i undervisninga. I emnet vil studentane også utvikle kompetanse i å reflektere rundt endringar i matematikkfaget som konsekvens av digital utvikling, og kva kompetanse ein matematikklærar treng i dag og i framtida. Emnet vil innehalde innføring i GeoGebra og rekneark, og korleis ein kan bruke desse i skulen.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har

  • kunnskap om pedagogisk bruk av digitale verktøy i matematikkundervisninga som fremmar læring
  • undervisningskunnskap om bruk av GeoGebra og rekneark i matematikkopplæringa i grunnskulen i for eksempel geometri, statistikk og funksjonar
  • kjennskap til digitale ressursar som kan fremme læring i matematikk.
Learning outcome skills

Studenten kan

  • anvende kunnskap i bruk av eit utval digitale verktøy i matematikkundervisninga
  • bidra i lokalt læreplanarbeid med integrering av digitale verktøy og ressursar i undervisninga
  • bruke digitale verktøy og ressursar i vurdering av elevane sitt læringsutbytte.
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne

  • delta og bidra i lokalt utviklingsarbeid knytt til digital matematikkundervisning og utvikle matematikklæraren sin praksis i bruk av digitale verktøy i undervisinga
  • utvikle haldningar til, forståing for og refleksjon over bruken av digitale verktøy i matematikk.
Working and learning activities

Emnet er organisert som eit reint nettstudium med både synkron og asynkron nettundervisning. På den synkrone undervisninga er det obligatorisk frammøte. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er krav om 80% frammøte til den synkrone undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Arbeidskrav:

For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kim André Stavenæs Refvik
Used in other programs
  • Continued education in mathematics for teachers
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
Pass / fail
100