Semesters

MAT158 Tilpassa undervisning i matematikk

Course code: 
MAT158
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2026 Autumn
Assessment semester: 
2026 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Gjennom emnet får studentane eit didaktisk og fagleg grunnlag for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar på barnesteget, med særleg fokus på tilpassa opplæring.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha

  • kunnskap om undervisning i matematikk med eit stort elevmangfald, høgt- og lågtpresterande, fleirkulturelle
  • kunnskap om lågt- og høgtpresterande elevar i matematikk
  • kunnskap om ulike vurderingsformer i matematikk.
Learning outcome skills

Studenten skal kunne

  • gi formativ og summativ vurdering som fremmar læring
  • tilpasse oppgåver til alle elevar.
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne

  • delta og bidra i lokalt utviklingsarbeid om tilpassa opplæring.
Working and learning activities

Emnet har ei obligatorisk samling der arbeidsmåtane varierer mellom førelesingar, dialogbasert undervisning, gruppearbeid og seminar. Det vil bli gitt før- og etterarbeid til samlinga. I tillegg vil det vere nettundervisning og lagt til rette for at studentane kan samarbeide på nett. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen utanom samlingane vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er krav om 80% frammøte til undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Arbeidskrav:

For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kim André Stavenæs Refvik
Used in other programs
  • Continued education in mathematics for teachers
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
1 Week
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100