Semesters

MGL1-7MA3A Matematikk - eigenart, læring og undervisning

Course code: 
MGL1-7MA3A
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Teaching semester: 
2024 Autumn
Assessment semester: 
2024 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL1-7MA2A Mathematics 2A: Inquiry, argumentation and proofs
MGL1-7MA2B Mathematics 2B: Introduction to research in mathematics education
MGL1-7FOUMA R and D assignement in mathematics
Course content

For matematikklærarar på 1.–7. steg er det viktig med god forståing av kva det vil seie å ha matematisk kompetanse og korleis ein best kan legge til rette for at elevar på desse stega kan oppnå slik kompetanse. Dette emnet legg grunnlaget for at studentane skal oppnå slik forståing. Emnet tek opp kva matematikkens eigenart er, matematikk og matematikkdidaktikk som vitskapsfag og ulik teori om matematisk kompetanse. Læringsteoriar vert belyst ut frå eit matematikkdidaktisk perspektiv. Det vert også lagt vekt på ulike representasjonsformer og semiotiske modellar i matematikkundervising.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har inngåande kunnskap om matematikkens eigenart, samfunnsmessig og kulturelle funksjon
  • har inngåande kunnskap om kva det betyr å lære matematikk for elevar på 1.–7. steg med begynnaropplæring og kan sjå dette i lys av ulike læringsteoriar
  • har djupnekunnskap om ulike representasjonsformer og semiotiske modellar
  • har inngåande kunnskap om ulike strategiar, strategifattigdom, matematikkvanskar og førebygging av matematikkvanskar for elevar på 1.–7. steg
Learning outcome skills

Studenten

  • kan legge til rette for tilpassa undervisning for elevar på 1.–7. steg basert på forskingskunnskap
  • kan kartlegge og analysere elevar sin kompetanse/kunnskap og med utgangspunkt i dette legge til rette for at dei kan vidareutvikle si matematiske forståing
Learning outcome qualification

Studenten

  • kan gjere greie for matematikken sin eigenart, læring og undervisning
  • kan bidra aktivt i diskusjon og utvikling av matematikk som skulefag
Working and learning activities

Arbeidsmåtane i emnet er studentaktive seminar, planlegging av feltarbeid og anna undervising.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Krav om 70 prosent frammøte/deltaking til obligatorisk undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §6-6.

Arbeidskrav:

  1. Presentasjon av eit feltarbeid, og respons på medstudentar sitt arbeid.
  2. Resymé av vitskapleg artikkel.
  3. Aktiv deltaking i seminara om vitskaplege artiklar.

Arbeidskrava vert presiserte og tidfesta i semesterplanen.

Evaluation system
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Ingeborg Katrin Lid Berget
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 1-7 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
5 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Approval signature: 
Silje Ims Lied