Semesters

SSA102 Demokratiforståing og deltaking

Course code: 
SSA102
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2024 Autumn
Assessment semester: 
2024 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

Emnet er delt i tre overordna tematikkar som kvar går i djupna på ulike aspekt ved undervisning om demokrati og medborgarskap i samfunnsfag: Demokrati, menneskerettigheter og konflikter. Under overskriften demokrati vil tema som samfunnsfagets rolle i demokratiopplæringen, demokratiteori, arbeidet med å skape engasjerte og deltakende demokratiske borgere og globalt medborgerskap bli vektlagt. I tilknytning til disse temaene vil du få kjennskap til ulike dialogbaserte undervisningsmetoder og innsikt i faglige diskusjoner mellom ulike tradisjoner for demokratiundervisning

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • Har brei kunnskap om sentrale tema, teoriar, problemstillingar, prosessar, verktøy og metodar innanfor demokrati og medborgarskap som tema i samfunnsfag
  • Kjenner til forskings- og utviklingsarbeid innanfor de sentrale temaa i emnet - Kan oppdatere kunnskapen sin innanfor relevante tema for undervisning om demokrati og medborgarskap, menneskerettar og konfliktar
  • Har kunnskap om fagets historie, tradisjonar, eigenart og plass i samfunnet som er relevant for temaa i emnet
Learning outcome skills

Studenten

  • Kan bruke fagleg kunnskap og relevante resultat frå forskings- og utviklingsarbeid på praktiske og teoretiske problemstillingar og gjere begrunna val i eiga arbeid med temaa
  • Kan reflektere over eigen fagleg utøving og justere denne under rettleiing
  • Kan finne, vurdere og vise til informasjon og fagstoff og framstille dette slik at det belyser ein problemstilling
  • Kan beherske relevante faglege verktøy, teknikkar og uttrykksformer
Learning outcome qualification

Studenten

  • Har innsikt i relevante fag- og yrkesetiske problemstillingar
  • Kan planlegge og gjennomføre varierte arbeidsoppgåver og prosjekt som strekkjer seg over tid, og i tråd med etiske krav og retningsliner
  • Kan formidle sentralt fagstoff som teoriar, problemstillingar og løysingar både skriftleg, munnleg og gjennom andre relevante uttrykksformer.
  • Kan utveksle synspunkt og erfaringar med andre med bakgrunn innanfor fagområdet og gjennom dette medverke til utvikling av god praksis
Working and learning activities

Studiet er eit nettstudium. Aktuelle arbeidsformer er litteraturstudium, studieleksjonar, arbeid med digitale verktøy, skriftlege arbeid og rettleiing.

Alle leksjonar, diskusjonar, rettleiingar og innleveringar vert gjennomførte i e-læringsplattforma Canvas.

Eksamen vert levert digitalt i Inspera – Høgskulen i Volda sitt system for digital vurdering.

Det er ein føresetnad at studentane nyttar Canvas kontinuerleg, og aktivt tek del i dei læringsprosessane som det vert lagt opp til i plattforma.

Assessment requirements

Frammøtekrav: Ingen

Arbeidskrav:

For å kunne framstille seg for eksamen må studenten ha gjennomført og bestått følgjande arbeidskrav

  1. Levere og få godkjent sjølvvalt pensum på 100-150 sider tilknytta fordjupningstema. Val av tema skal gjerast i samråd med emneansvarleg.
  2. Gjennomføre ei mindre tematisk læremiddelanalyse, som skal leverast som ein fagtekst på inntil 2500 ord.
Evaluation system
Maximum number of students: 
150
Person in charge: 
Elisabeth Teige
Used in other programs
  • Social Studies
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
3 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
3500 ord +/- 10 %
Emne som gir reduksjonGrad av overlappVektingsreduksjon
MGL5-10SA2A
100%
15 stp.
MGL5-10SA3C
7,5 stp.
ULESA5-10SA3C
7,5 stp.
SRS101N
5 stp.
SRS103N
10 stp.