MUS143 Musikkfagleg innføring 2

Course code: 
MUS143
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Musikkfagleg innføring 2
Teaching semester: 
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Musikkfaglig innføring 2
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MUS141 Music Introductory Course 1
Course content

Gjennom emnet skal studenten arbeide med å styrke sin faglege kompetanse for å arbeide med musikk, med fokus på følgande hovudområde: praktisk musikkteori og arrangering og komponering, høyrelære, jazz- og populærmusikk som musikkuttrykk og medialisert samfunnsfenomen i fortid og samtid.Kunnskap om musikk i andre kulturar enn den vestlege kunst- og populærmusikken, med perspektiv frå etnomusikologien, inngår også i emnet. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten:

  • har kunnskap om praktisk musikkteori og ulike former for musikknotasjon
  • har kunskap om arrangering og besifring av musikk i ulike sjangrar for utøvarar
  • har kunnskap om komponering ved bruk av musikkteknologi
  • kjenner til eit breitt utval musikksjangrar innan jazz og populærmusikk, relevante verkemidlar og framføringspraksisar
  • har innsikt i ulike funksjonar musikken har for individet og samfunnet, og korleis medialisering og ulike verdiar og ideologiar påverkar musikken
  • kjenner til ulike musikkantropologiske grunnomgrep og metodar samt studiar frå etnomusikologien
Learning outcome skills

Kandidaten 

  • kan nytte musikkteoretisk kunnskap i arbeid  med musikkutøving og arrangering 
  • kan komponere og arrangere musikk for  ulike ensemble 
  • kan bruke digital programvare i samband med komponering og arrangering  
  • kan drøfte og demonstrere korleis ulike musikalske element og verkemidlar kjenneteiknar eit utval døme frå jazz, populærmusikken og verdsmusikken  
  • kan drøfte og reflektere kring musikken si rolle for individ og samfunn og korleis musikkantropologisk forsking kan føre til ny kunnskap på fagfeltet 
     
Learning outcome qualification

Kandidaten:

  • kan bruke kunnskapar og ferdigheiter på ein sjølvstendig måte i ulike situasonar, og presentere fagstoff både skriftleg, munnleg og gjennom andre relevante uttrykksmåtar
  • kan planlegge, gjennomføre og evaluere arbeidsoppgåver og prosjekt over tid og i samarbeid med andre
  • kan finne relevant informasjon og kjelder og knytte desse til ei problemstilling
  • kan reflektere over eige fagutøving og justere denne under rettleiing
  • kan vise evne til refleksjon og kritisk tenking i utdannings- og yrkessamanheng
Working and learning activities

Arbeidsmåtane vil veksle mellom førelesningar, praktisk skapande arbeid, arbeid i grupper og individuelt. Det blir nytta både klasserom og nettundervisning og varierte læringsformer som prosjekt- og seminararbeid, omvendt undervisning, samspel og gruppediskusjonar. Studenten får innsikt i relevante arbeidsoppgåver retta mot ulike kulturfelt, gjennom uformelle praksisavtalar, ekskursjonar og eksterne forelesingar. 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk frammøte til undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 6-6. 

Arbeidskrav:

  1. Individuell prøve i høyrelære og musikkteori
  2. Eit munnleg framlegg om korleis musikk og samfunn påverkar kvarandre
  3. Arbeidsmappe i komponering/arrangering - tre individuelle skriftlege arbeid
Evaluation system
Minimum number of students: 
10
Maximum number of students: 
35
Person in charge: 
Svein Ole Hunnes
Used in other programs
  • Music - bachelor
  • Music - year course
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Innhald: musikkfiler og skriftleg arbeidskrav.
Approval signature: 
Unni Hagen