IPA171 Grunnleggande innføring i leiing

Course code: 
IPA171
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Grunnleggande innføring i leiing
Teaching semester: 
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Grunnleggande innføring i leiing
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen.

Course content

Emnet er todelt. Første del gir ei grunnleggande innføring i sentrale spørsmål som gjeld leiing av medarbeidarar med fokus på kommunikasjon, motivering, samhandling, leiarroller og konflikthandtering. I andre del er søkelyset retta mot medarbeidarskap, sjølvleiing, førebygging av konfliktar og utvikling av velfungerande arbeidsgrupper.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket skal studenten ha følgjande læringsutbytte etter fullført emne: 

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha kunnskap om og forståing av grunnleggande tema og problemstillingar om leiing og leiarar sin situasjon i verksemder.

Learning outcome skills

Studenten skal

  • ha ferdigheiter til å reflektere fagleg rundt sentrale spørsmål og problemstillingar som gjeld leiing av medarbeidarar 
  • kritisk kunne vurdere rolla som leiar.
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne vurdere praktiske problemstillingar, som ein møter som leiar, ut frå ulike synsvinklar, og på bakgrunn av dette drøfte ulike handlingsalternativ.

Working and learning activities

Læringsutbytte blir ivaretatt gjennom studentaktive læringsformer og vurderingsformer som legg vekt på fagleg refleksjon. I undervisningssituasjonen kan dette bli gjort gjennom at studentane aktivt deltek i gruppearbeid og drøftingar i plenum. Aktuelle arbeidsformer er litteraturstudium, klasseundervisning, ulike studentaktive undervisningsformer, rettleiing og skriftleg arbeid. Bruk av digitale verktøy er ein viktig del av emnet. Studentane skal bruke tilgjengeleg programvare og ressurssider på internett for løysing av oppgåver og for å tileigne seg kunnskap innanfor emnet.

Studentane får tilgang til ei digital læringsplattform (Canvas), der program for undervisninga, førelesingsnotat, videoar, arbeidsoppgåver m.m. blir tilgjengeleg, og der studentane kan levere oppgåver for kommentar. 

Assessment requirements

Arbeidskrava må vere godkjende for å gå opp til eksamen

  • To individuelle heimeoppgåver med tildelt tema. Kvar av oppgåvene har eit omfang på 3000 ord +/- 10 % (utan framside, innhaldsliste, litteraturliste og vedlegg). Det blir gitt tilbod om rettleiing.
  • Ei individuell heimeoppgåve med valfritt tema, eller ha minimum 80 prosent frammøte til den undervisninga som står på planen. Problemstilling for oppgåva skal godkjennast av faglærar. Oppgåva skal ha eit omfang på 3000 ord +/- 10 % (utan framside, innhaldsliste, litteraturliste og vedlegg). Det blir gitt tilbod om rettleiing.
Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Magnar Hjertenæs
Used in other programs
  • PR, Communication and Media - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
2 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Approval signature: 
Randi Bergem 24.02.2023