IPA312 Helsefremjande samfunnsutvikling - med vekt på samarbeid og medverknad

Course code: 
IPA312
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Helsefremjande samfunnsutvikling - med vekt på samarbeid og medverknad
Teaching semester: 
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Helsefremmende samfunnsutvikling - med vekt på samarbeid og medvirkning
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

Emnet skal gi inngåande kunnskap om ulike perspektiv på helsefremjande arbeid, medverknad, livsløpsperspektiv og ulike former for samarbeid. Emnet skal gjere studenten i stand til å identifisere - med eit kritisk blikk - korleis desse overordna perspektiva i praksis kan bidra til helsefremjande samfunnsutvikling. Kritisk refleksjon som tilnærming til læring, der eigne (praksis)erfaringar vert brukte i individuelle og gruppebaserte refleksjonar, er også viktige tilnærmingar i dette emnet. Emnet er relevant for arbeid med samfunnsutvikling generelt, men vil ha særleg søkelys på lokalsamfunnsutvikling.

Emnet er valemne i masterprogramma i samfunnsplanlegging og leiing eller helse- og sosialfag. Emnet kan også takast som vidareutdanningsemne.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten

  • har inngåande kunnskap om ulike perspektiv på helsefremjande arbeid
  • har inngåande kunnskap om samfunnsutvikling i livsløpsperspektiv
  • har inngåande kunnskap om samarbeid - tverrfagleg og tverrsektorielt - og medverknad
Learning outcome skills

Kandidaten

  • kan innhente og kritisk vurdere ulike kunnskapsgrunnlag som kan vere aktuelle i utgreiingsarbeid og planar for helsefremjande samfunnsutvikling
  • kan bruke livsløpsperspektiv og teoriar om ulike former for samarbeid og medverknad til å analysere praksis i arbeid for helsefremjande samfunnsutvikling
  • kan gjennomføre eit sjølvstendig utviklingsarbeid med relevans for helsefremjande samfunnsutvikling
  • kan reflektere rundt og identifisere etiske utfordringar i arbeidet for helsefremjande samfunnsutvikling
Learning outcome qualification

Kandidaten

  • kan kommunisere og samarbeide med ulike aktørar om problemstillingar og analysar som gjeld helsefremjande samfunnsutvikling
  • kan bidra til nytenking og utviklingsprosessar (innovasjon) for helsefremjande samfunnsutvikling
Working and learning activities

Undervisninga er lagt til to fysiske samlingar, kvar på tre undervisningsdagar.

Det vert lagt vekt på studentaktive læringsformer med veksling mellom førelesing og arbeid i grupper.

Det er forventa studentaktivitet både på og mellom samlingane.

Assessment requirements

Arbeidskrav:

Tre arbeidskrav, som kan vere skriftlege eller munnlege arbeid. Meir informasjon om arbeidskrava, m.a. om type arbeidskrav og omfang, vert gitt ved semesterstart.

Evaluation system
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Randi Bergem
Ellen Strøm Synnevåg
Used in other programs
  • Health and Social Sciences - master
  • Planning and Leadership - master (part time)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100 %
Det vert gitt rettleiing på oppgåva. Meir informasjon om
oppgåva vert gitt ved semesterstart.
Emne som gir reduksjonGrad av overlappVektingsreduksjon
POL301 Politikk, folkehelse og livsløp - Overordna perspektiv
100%
15 stp.
POL302 Helsefremjande lokalsamfunn - Samhandling
100%
15 stp.