PROG2-17KFK Introduksjon til programmering for lærarar 2, 1.-7. trinn

Course code: 
PROG2-17KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Introduksjon til programmering for lærarar 2, 1.-7. trinn
Teaching semester: 
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Introduksjon til programmering for lærere 2, 1.-7. trinn
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ikkje noko krav til forkunnskapar

Course content

Studentane skal vidareutvikle kompetanse i å planleggje, gjennomføre og evaluere undervisningsopplegg som inkluderer programmering. Det vil i hovudsak nyttast visuelle programmeringsmiljø, og bli gitt ein innføring i programmering med mikrokontrollar. 

Studentane bygg vidare på haustsemesteret og vidareutviklar eigne ferdigheiter i programmering og korleis programmering kan integrerast i undervisningsfag. Emnet fokuser på praktisk arbeid med programmering med relevante verktøy og metodar for 1.-7.-trinn, til dømes smidig metodikk og designtenking. 

Undervisingen og det praktiske arbeidet vil organiserast rundt to prosjekt – eit programmeringsfagleg og eit didaktisk. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal

  • vise forståing for algoritmar 
  • vise forståing for og kunne kombinere grunnleggande element i visuell programmering  
  • kjenne til tekstbasert programmering 
  • gjere greie for korleis integrere prototyping med mikrokontrollar i læringsarbeidet 
  • gjere greie for ulike didaktiske tilnærmingar til visuell programmering 
Learning outcome skills

Studenten skal kunne 

  • tilpasse eksisterande programkode og algoritmar til nye problem 
  • gjere om problem til delproblem 
  • kommentere, feilsøke og vidareutvikle program   
  • lage oversiktlige og lesbare program  
  • utvikle prototypar med mikrokontroller  
  • planlegge, gjennomføre og evaluere undervisning knytt til programmering  
  • vurdere elevarbeid som inkluderer programmering 
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne 

  • reflektere over korleis programmering kan styrke samarbeid, djupnelæring, kritisk tenking og stimulere til kreativitet.  
  • reflektere over programmering sin plass i undervisingsfag 
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver er praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver. 

Assessment requirements

Frammøtekrav: 

Ingen

Arbeidskrav:

  1. Studenten skal gjennomføre eit programmeringsprosjekt og dokumentere prosessen og resultatet gjennom ei innlevering. Prosessen vil bestå av fleire steg, definert i semesterplanen.  
  2. Studenten skal gjennomføre eit pedagogisk utviklingsarbeid som inkluderer programmering og dokumentere prosessen og resultatet gjennom ei innlevering. Prosessen med utviklingsarbeidet vil bestå av fleire steg, definert i semesterplanen. 
Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Martyna Katarzyna Fojcik
Used in other programs
  • Programming for teachers, 1st-7th Grade - Competence for quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100
Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe som inneheld dei to obligatoriske mappeoppgåvene frå semesteret.
Alle
Approval signature: 
Arne Myklebust