PROG2-510KFK Introduksjon til programmering for lærarar 2, 5.-10. trinn

Course code: 
PROG2-510KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Introduksjon til programmering for lærarar 2, 5.-10. trinn
Teaching semester: 
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Introduksjon til programmering for lærere 2, 5.-10. trinn
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Studentane skal vidareutvikle kompetanse i å planleggje, gjennomføre og evaluere undervisningsopplegg som inkluderer programmering. Vektlegginga av overgangen mellom visuell og tekstbasert programmering blir vidareført, men nå med eit større fokus på tekstprogrammering. I tillegg vil studentane få erfaring med å bruke mikrokontrollar og å utvikla prototypar. 

Studentane bygg vidare på haustsemesteret og vidareutviklar eigne ferdigheiter i programmering og korleis programmering kan integrerast i undervisningsfag. Emnet fokuser på praktisk arbeid med programmering  med relevante verktøy og metodar for 5.-10.-trinn, til dømes smidig metodikk og designtenking. 

Undervisingen og det praktiske arbeidet vil organiserast rundt to prosjekt – eit programmeringsfagleg og eit didaktisk. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal

  • vise forståing for algoritmar 
  • har forståing for og kunne kombinere grunnleggande element i tekstprogrammering  
  • har forståing for overgangen frå visuell til tekstbasert programmering 
  • gjere greie for korleis integrere prototyping med mikrokontrollar i læringsarbeidet 
  • gjere greie for ulike didaktiske tilnærmingar til visuell programmering 
  • gjere greie for ulike didaktiske tilnærmingar til tekstbasert programmering 
Learning outcome skills

Studenten skal kunne 

  • tilpasse eksisterande programkode og algoritmar til nye problem 
  • kommentere, feilsøke og vidareutvikle program   
  • omsetje algoritmar frå visuelle programmeringsspråk til tekstbaserte programmeringsspråk  
  • utvikle program ved hjelp av tekstprogrammering 
  • lage oversiktlige og lesbare program  
  • utvikle prototypar med mikrokontroller  
  • planlegge, gjennomføre og evaluere undervisning knytt til programmering  
  • vurdere elevarbeid som inkluderer programmering 
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne 

  • reflektere over korleis programmering kan styrke samarbeid, djupnelæring, kritisk tenking og stimulere til kreativitet.  
  • reflektere over programmering sin plass i undervisingsfag 
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver er praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver. 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Ingen

Arbeidskrav: 

  1. Studenten skal gjennomføre eit programmeringsprosjekt og dokumentere prosessen og resultatet gjennom ei innlevering. Prosessen vil bestå av fleire steg, definert i semesterplanen.  
  2. Studenten skal gjennomføre eit pedagogisk utviklingsarbeid som inkluderer programmering og dokumentere prosessen og resultatet gjennom ei innlevering. Prosessen med utviklingsarbeidet vil bestå av fleire steg, definert i semesterplanen. 
Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Torbjørn Frantsen
Used in other programs
  • Programming for teachers, 5th-10th grade - Competence for quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100
Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe som inneheld dei to obligatoriske mappeoppgåvene frå semesteret.
Alle
Approval signature: 
Arne Myklebust