BLUMGD306 Masteroppgåve

Course code: 
BLUMGD306
Duration: 
3 semesters
Credits (ECTS): 
45
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Masteroppgåve
Teaching semester: 
2025 Spring
2025 Autumn
2026 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Masteroppgave
Assessment semester: 
2026 Spring
Required prerequisite knowledge

Fullført og bestått dei fire første emna i mastergraden med minimum karakter C i snitt.

Course content

Kandidaten skal planlegge og gjennomføre eit forskingsprosjekt og dokumentere dette i ei masteroppgåve som fyller krav til vitskapleg framstilling. Mastergradsprosjektet skal vere eit individuelt, sjølvstendig vitskapleg arbeid med relevans for arbeid i barnehage. Normalt skal masterprosjektet omfatte ei empirisk undersøking der studenten samlar inn eigne data, eller nyttar data frå eksisterande forsking. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten

  • har inngåande kunnskap om aktuell forsking, teori og metode med relevans for problemstillinga i masterprosjektet
  • har avansert kunnskap om eit avgrensa, profesjonsretta forskingsfelt som masterprosjektet tek opp
  • har inngåande kunnskap om formelle krav til ei vitskapleg oppgåve
Learning outcome skills

Kandidaten

  • kan utvikle forskbare problemstillingar som er relevante for barnehagefeltet
  • kan velje relevant kunnskapsgrunnlag og nytte det kritisk som reiskap i forskingsprosjektet
  • kan bruke føremålstenlege forskingsmetodar som bidreg til haldbare konklusjonar
  • kan vurdere og ivareta etiske problemstillingar i forskingsprosjektet
Learning outcome qualification

Kandidaten

  • kan analysere problemstillingar i barnehagefeltet og bidra til utvikling av dette
  • kan formidle sjølvstendig arbeid og meistre relevant fagleg og akademisk terminologi
  • kan planlegge og gjennomføre eit forskingsprosjekt
Working and learning activities

Det vert gjennomført to samlingar over to dagar. Det er krav om 70% frammøte til all undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 4-6.

Studenten skal utarbeide ein forskingsplan som må vere godkjent før sjølve oppgåvearbeidet kan starte.

Masteroppgåva skal gjennomførast som individuelt arbeid med rettleiing. Kvar student får oppnemnt rettleiar. Rettleiinga skal nyttast til å drøfte tekstutkast, val av litteratur, gje råd om eventuell datainnsamling og sikre at forskingsetiske retningsliner vert følgde. 

Assessment requirements

Frammøtekrav: 70%

Bestått karakter på emne 305 Vitskapsteori og metode

Godkjende arbeidskrav

Arbeidskrav:

1. Førebels forskingsplan med utgreiing av forslag til problemstilling (1000-1500 ord).

2. Endeleg forskingsplan med utgreiing av forskingsmetode (2000 ord).

3. Kunnskapsgrunnlag og forskingsmetode (7000 ord).

Evaluation system
Maximum number of students: 
15
Used in other programs
  • Early childhood education studies - master (part-time)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Master's thesis
Individual
3 Semesters
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Nærare retningslinjer for oppbygging og innhald vert gitt på samlingane.
Om lag 32 000 ord +/- 10 % (samandrag, føreord, innhaldsliste, litteraturliste og eventuelle vedlegg kjem i tillegg).
Approval signature: 
Arne Myklebust