Kari Leikanger Buset
Institutt for pedagogikk
Høgskulelektor
Bakgrunn
Utdanning
Mastergrad i skuleleiing, NTNU 2018
Tittel: Korleis kan reflekssjonsskriving bidra til kunnskapsutvikling i skulen?
Ein studie av refleksjonsskriving i team - implikasjonar for leiing.
HPE202, Tilbakemelding på fagtekst, Høgskulen i Volda, 2017
Rettleiings- og mentorutdanning, Høgskulen i Volda, 2014
Skuleleiing, modul 1, Høgskulen i Volda, 2010
Matematikk 1 og 2, Høgskulen i Volda, 1994
Lærarutdanning, Volda lærarhøgskule, 1984
Ansvarsområde
Instituttleiar, institutt for pedagogikk
HVO sin kontaktperson i NordPlus-samarbeidet retta mot undervisning og læring
Forskingsgruppe
Medlem av profesjonsforsking
Skolens innsatsteam mot mobbing (Høgskulen i Volda i samarbeid med Møreforsking)
Faglege interesser
Profesjonsetikk og profesjonsutvikling
Lærarrolla i utvikling
Skulebasert kompetanseutvikling
Kunnskapsutvikling i skulen
Skulen som lærande organisasjon
Utvikle forholdet mellom teori og praksis, aksjonslæring
Læringsleiing, samskapt læring, skuleleiing
Refleksjonsskriving som verktøy i kunnskapsutvikling
Arbeidserfaring
Prosjektansvar lærarutdanningsskular HVO (2018-2020)
Har delteke som prosessrettleiar i skulebasert kompetanseutvikling i 30 kommunar i Møre og Romsdal
Prosjektleiar Ungdomstrinn i utvikling ved Høgskulen i Volda (2015 - 2017)
Skulefagleg rådgjevar i Ørsta kommune (2011 - 2014)
Rektor og inspektør ved Ørsta ungdomsskule (2006 - 2012)
Lærar i grunnskulen (Vartdal skule i Ørsta kommune 1984 - 2006)
Andre oppgåver
Ressursperson ved Matematikksenteret
Medlem i styringsgruppa for matematikksatsinga Løfte i lag 2003 - 2006. Regional satsing i samarbeid med Matematikksenteret og Høgskulen i Volda.
Kommunal ressursperson i dei nasjonale satsingane Vurdering for læring og Ungdomstrinn i utvikling
Oppmannsansvar (Møre og Romsdal /Sogn og Fjordane 1997 - 2008) ved avgangsprøva i matematikk for grunnskulen.
Klubbleiar og tillitsvald i Norsk lærarlag og Utdanningsforbundet (1999-2005)
Research
CRIStin
Scientific articles and book chapters
"Det er ikkje noko SIM sala bim" – om implementering av skulens innsatsteam mot mobbing i tre vidaregåande skular
Published 2022 by Kari Leikanger Buset, Anne Randi Fagerlid Festøy, Iselin Vatnehol Waage, Peder Haug
Other works
There is no quick fix - about school-leaders facilitating implementation of a prepared program
Published 2022 by Kari Leikanger Buset
«Lærande møte med blikket retta mot leiing av utviklingsarbeid»
Published 2021 by Kari Leikanger Buset
Korleis kan UH arbeide i møte med regionar, kommunar og skular for å kome fram til lokalt kompetansebehov? Fagleg dialog kring lokale vurderingar
Published 2021 by Kari Leikanger Buset
Skolens innsatsteam mot mobbing. Sluttrapport for følgeforsking av implementeringen av Skolens innsatsteam mot mobbing i Møre og Romsdal. [ISBN 978-82-7830-335-1] 109s.
Published 2020 by Kari Elisabeth Bachmann, Bjørn Greger Bergem, Kari Leikanger Buset, Anne Randi Fagerlid Festøy, Gøril Groven, Peder Haug, Tonje Hungnes, Jorunn Rødal
Partnarskap - Erfaring så langt med samarbeid om lærarutdanningsskular
Published 2019 by Kari Leikanger Buset
Vegen mot partnarskap- muligheiter og utfordringar
Published 2019 by Kari Leikanger Buset
Om ny overordna del av læreplanen Frå «fagfornyelse» til «fagfornøyelse»?
Published 2019 by Kari Leikanger Buset
School leaders´contribution to knowledge production, in the tension between management, structure and process
Published 2019 by Kari Leikanger Buset
"Det er strukturane som skaper tryggleik". Om leiing av skulebasert kunnskapsutvikling i spenningsfeltet mellom styring, struktur og prosess
Published 2019 by Kari Leikanger Buset
Tre omdreiingar - utviklingsstrategi med refleksjonsnotat som verktøy
Published 2017 by Arve Fiskerstrand, Lisa Vedde Fiskerstrand, Kari Leikanger Buset