Strategisk design presenterte DEEP og FJORD
- Studentane har kome fram til ei løysing som vi kan nytte, kommenterte Geir Arne Veglo frå Brænne mineralvatn. Han var imponert over lanseringsforslaga studentane i Strategisk design hadde til Brænne sitt mineralvatnprodukt. Designstudentane frå Volda presenterte DEEP og FJORD.
Det tradisjonelle vatnet til Brænne mineralvatn kan verte lansert på den internasjonale marknaden med namnet DEEP eller FJORD - to konsept som studentar ved Strategisk design lanserte for presse, oppdraggjevarar og nysgjerrige frammøtte ved Høgskulen i Volda i går.
Internasjonal lansering
Studentane hadde gjort grundig forarbeid før presentasjonen. Dei la marknadsanalysar, målgruppegransking, strategiske lanseringsverknader og praktisk designarbeid til grunn for dei nye produkta.
Oppgåva gjekk ut på å lansere det tradisjonelle Fjellbekk-vatnet til Brænne på den internasjonale marknaden.
Bra for Brænne mineralvatn
- Dette er marknadsføringsidear som vi kan ta i bruk. Eg har allereie henta inn prisoverslag frå fire flaskeprodusentar som kan vera med på ei slik lansering, fortel Geir Arne Veglo frå Brænne mineralvatn.
- Studentane presenterte lanseringsløysingar som er realistiske. Dei ser føre seg ei lansering i regionen og dei største byane i Noreg før ei internasjonal satsing, seier Veglo.
- Dette er heilt i tråd med slik vi i Brænne også meinar det er fornuftig å gå.
DEEP down
Det første forslaget til lanseringside var DEEP. DEEP brukte fakta rundt Ivar Aasen-kjelda sitt vatn som marknadsføringstrekk ved sitt produkt. DEEP er reint, kaldt og krystallklart vatn frå Ivar Aasen-kjelda, smelta frå isbrear for over 10 000 år sidan.
FJORD – eit ”scandinavian design”
Gruppa bak FJORD var inspirerte av tradisjonelt skandinavisk design. Dei hadde tidlegare internasjonale suksessar som Arne Jacobsen-design og Ingegerd Råman som inspirasjonskjelde.
FJORD brukte den enkle og klare bodskapen som kunne syne att i ein stor internasjonal marknad.
Strategisk design ved Høgskulen i Volda
- Studentane fekk i oppgåve å kartlegge ein eigna marknad for lanseringa av produktet, fortalde førsteamanuensis Thomas Lewe (bilete) som er ansvarleg for studiet ved Avdeling for mediefag.
- I tillegg la dei fram ein design- og marknadsføringsstrategi der både merkenamnet, flaskedesign, reklamekampanje og andre visuelle element var med.
- Strategisk design er i prinsippet ein fri modul for alle. Strategi, design, engasjement og psykologi viktige nøkkelord, med mål om at studentane skal utarbeide ein kompleks strategi/kampanje for ei mediehending både gjennom analyse og praktisk arbeid, fortel Lewe. Dei jobbar i prosjektgrupper der dei fordeler ansvarsområdar mellom seg.
- Strategisk design gjev 15 studiepoeng og er undervist på engelsk. Dette gir rom også for fleire internasjonale studentar – noko som gir eit spesielt godt og kreativt miljø, seier Thomas Lewe.