Religion, livssyn og etikk 30 stp
Studiet gir grunnleggjande kunnskapar om religionar, livssyn, etikk og filosofi. Saman med praktisk pedagogisk utdanning kan studiet kvalifisere for undervisning i KRLE på ungdomstrinnet i grunnskulen og i RE i vidaregåande skule. Emna kan godskrivast i ulike bachelorgrader.
Læringsutbyttet må sjåast i samanheng med innhald og arbeidsmåtar i emna. I tråd med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført studieprogram:
Studenten skal etter endt studium
- ha grunnleggjande kunnskapar om religionar, livssyn, etikk og filosofi
- ha grunnleggjande forståing for kva religiøs tru, livssyn, etikk og filosofi har å seie for einskildmenneske og for samfunnet
Studenten skal lære å
-uttrykkje kunnskapen gjennom skriftlege arbeid og munnlege framlegg og diskusjon i klasserom.
Studenten skal i studiet utvikle sjølvstende, evne til refleksjon og kritisk tenking som er viktig i seinare studiar og i arbeidslivet.
Studenten vel to av emna etter eige val. Studiet kan gjennomførast på heiltid over eitt semester, eller deltid over to semester. Undervisninga er obligatorisk.
I emnet REL 112 Religion og livssyn blir det tilbod om ein ekskursjon til London (i haustsemesteret). Der vitjar ein skular og ulike religiøse samfunn. (Ekskursjonen har atterhald om nok påmeldte).
Emne | 2017 Haust | 2018 Vår |
---|---|---|
Studenten skal velje to av emna. | 15 | 15 |
15 | ||
15 | ||
15 | ||
15 | ||
Sum (30 total) | 15 | 15 |
Studieprogrammet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.