Religion, livssyn og etikk 30 stp
Studiet gir grunnleggjande kunnskapar om religionar, livssyn, etikk og filosofi. Saman med praktisk pedagogisk utdanning kan studiet kvalifisere for undervisning i KRLE på ungdomstrinnet i grunnskulen og i RE i vidaregåande skule. Emna kan godskrivast i ulike bachelorgrader.
Læringsutbyttet må sjåast i samanheng med innhald og arbeidsmåtar i emna. I tråd med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført studieprogram:
Studenten skal etter endt studium
- ha grunnleggjande kunnskapar om kristendommens historie
- ha grunnleggjande kunnskap om etikk og filosofi
- ha grunnleggjande kunnskap om religionsdidaktikk
Studenten skal ha
- analystisk kompetanse i å tolke tekster og andre kulturuttykk
- evne til å uttrykkje kunnskapen skriftleg og munnleg
Studenten skal
- kunne reflektere sjølvstendig og kritisk over spørsmål knytt til fleirkultur og fleirreligiøsitet
- kunne reflektere sjølvstendig over religions- og livssysnspørsmål
- ha generell digital kompetanse
Studenten vel to av emna etter eige val. Studiet kan gjennomførast på heiltid over eitt semester, eller deltid over to semester. Undervisninga er obligatorisk.
I emnet REL 112 Religion og livssyn blir det tilbod om ein ekskursjon til London (i haustsemesteret). Der vitjar ein skular og ulike religiøse samfunn. (Ekskursjonen har atterhald om nok påmeldte).
Emne | 2018 Haust | 2019 Vår |
---|---|---|
Studenten skal velje to av emna. | 15 | 15 |
15 | ||
15 | ||
15 | ||
15 | ||
Sum (30 total) | 15 | 15 |