Semestre

INF122 PR og kommunikasjon 2: Kommunikasjonsteori med nettpraksis

Emnekode: 
INF122
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
10
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2019 Vår
Eksamenssemester: 
2019 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Ingen

Om emnet

Emnet PR og kommunikasjon 2 bygger på innføringskurset i INF101, og omfattar både teoriundervisning og praktiske øvingar. Teoridelen skal først og fremst gi innsikt i kommunikasjonsfaget, strategisk kommunikasjon, planlegging, leiing, gjennomføring og evaluering av konkrete kommunikasjonstiltak. Emnet gir også ein introduksjon til konseptutvikling og visuell planlegging. Kunnskap på dette område er ein føresetnad for visualiseringsprosessar knytt til medieproduksjonar (design, animasjon).

Dei viktigaste teoriemna vert utdjupa gjennom ei lengre periode med prosjektarbeid og undervisning om digitale media som kanal i kommunikasjonsarbeid.

Ein stor del av dei praktiske øvingane i emnet tek utgangspunkt i ulike typar digitale medium og sosiale medium. Det blir også gitt tilbod om ein fagleg ekskursjon med besøk til aktuelle PR- og kommunikasjonsmiljø. 

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar
  • Har kunnskap om modellar om prosjektarbeid
  • Har grunnleggande kunnskap om nettet som kanal for kommunikasjonsarbeid, inkludert kjennskap til korleis normer, ideal og digitale kommunikasjonsformer 
  • Har kunnskap om korleis sosiale medium og nye digitale kanalar kan nyttast i kommunikasjonsarbeid
  • Studenten har grunnleggande oversikt over omgrep innan kreative idéprosessar, målgruppeanalyse, strategiske verkty og presentasjonsteknikkar
Ferdigheiter
  • Kan leie, planlegge, gjennomføre og presentere eit mindre kommunikasjonsprosjekt forankra i relevant teori
  • Kan publisere på nett i ulike sjangrar
  • Kan evaluere nettsider og planlegge aktuell bruk av nettbaserte kommunikasjonskanalar i kommunikasjonsarbeidarbeid
  • Studenten kan utvikle og visualisere/presentere eit kreativt konsept basert på avsendar, bodskap og mottakaranalyse
Generell kompetanse
  • Kan organisere, delta i og leie ei prosjektgruppe
  • Studenten kan nytte ulike verkty for å utvikle idéar, analysere/nytte design og for å visualisere kreative konsept
Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Forelesinger, gruppearbeid, prosjektarbeid, skriftlige og praktiske oppgaver. Det er obligatorisk deltaking i praktiske øvinger, og studentane må rekne med obligatorisk oppmøte på andre deler av emnet. Kva deler som er obligatoriske, går fram av arbeidsplanen. Denne gir en samlet oversikt over undervisningen og blir publisert ved semesterstart.

 

Vilkår for å framstille seg til eksamen
  1. Godkjend deltaking og gjennomføring av dei praktiske delane av emnet
  2. Praktiske oppgåver skal vere dokumenterte i mappe i form av sluttrapport og eventuelt logg. Nærare omtale av desse dokumenta (fristar, form, omfang) blir gitt i arbeidsplanen
  3. Presentasjon av oppgåve innanfor konseptutvikling i plenum
  4. Gjennomføre obligatorisk emneevaluering ved slutten av semesteret
Sensorordning
Minimumstal: 
15
Maksimumstal: 
30
Emneansvarleg: 
Kristian Fuglseth
Emnet inngår i følgande studieprogram
  • PR, kommunikasjon og media - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Heimeeksamen
Individuell
4 Dagar
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
50
Digital eksamen. Med utlegg av oppgåve kl. 10:00 og innlevering kl. 10:00.
Omfang 3000 ord (ekskl. tittelblad, innholdsfortegnelse, litteraturliste og eventuelle vedlegg).
Mappeeksamen
Gruppe
1 semester
Stått eller ikkje stått
50
Studenten leverer arbeidskrav frå prosjekt- og praksisperiode i eiga vurderingsmappe
Godkjent av: 
Audhild Gregoriusdotter Rotevatn