Semesters

INF122 PR og kommunikasjon 2: Kommunikasjonsteori med nettpraksis

Course code: 
INF122
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
10
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2019 Spring
Assessment semester: 
2019 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Emnet PR og kommunikasjon 2 bygger på innføringskurset i INF101, og omfattar både teoriundervisning og praktiske øvingar. Teoridelen skal først og fremst gi innsikt i kommunikasjonsfaget, strategisk kommunikasjon, planlegging, leiing, gjennomføring og evaluering av konkrete kommunikasjonstiltak. Emnet gir også ein introduksjon til konseptutvikling og visuell planlegging. Kunnskap på dette område er ein føresetnad for visualiseringsprosessar knytt til medieproduksjonar (design, animasjon).

Dei viktigaste teoriemna vert utdjupa gjennom ei lengre periode med prosjektarbeid og undervisning om digitale media som kanal i kommunikasjonsarbeid.

Ein stor del av dei praktiske øvingane i emnet tek utgangspunkt i ulike typar digitale medium og sosiale medium. Det blir også gitt tilbod om ein fagleg ekskursjon med besøk til aktuelle PR- og kommunikasjonsmiljø. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge
  • Har kunnskap om modellar om prosjektarbeid
  • Har grunnleggande kunnskap om nettet som kanal for kommunikasjonsarbeid, inkludert kjennskap til korleis normer, ideal og digitale kommunikasjonsformer 
  • Har kunnskap om korleis sosiale medium og nye digitale kanalar kan nyttast i kommunikasjonsarbeid
  • Studenten har grunnleggande oversikt over omgrep innan kreative idéprosessar, målgruppeanalyse, strategiske verkty og presentasjonsteknikkar
Learning outcome skills
  • Kan leie, planlegge, gjennomføre og presentere eit mindre kommunikasjonsprosjekt forankra i relevant teori
  • Kan publisere på nett i ulike sjangrar
  • Kan evaluere nettsider og planlegge aktuell bruk av nettbaserte kommunikasjonskanalar i kommunikasjonsarbeidarbeid
  • Studenten kan utvikle og visualisere/presentere eit kreativt konsept basert på avsendar, bodskap og mottakaranalyse
Learning outcome qualification
  • Kan organisere, delta i og leie ei prosjektgruppe
  • Studenten kan nytte ulike verkty for å utvikle idéar, analysere/nytte design og for å visualisere kreative konsept
Working and learning activities

Forelesinger, gruppearbeid, prosjektarbeid, skriftlige og praktiske oppgaver. Det er obligatorisk deltaking i praktiske øvinger, og studentane må rekne med obligatorisk oppmøte på andre deler av emnet. Kva deler som er obligatoriske, går fram av arbeidsplanen. Denne gir en samlet oversikt over undervisningen og blir publisert ved semesterstart.

 

Assessment requirements
  1. Godkjend deltaking og gjennomføring av dei praktiske delane av emnet
  2. Praktiske oppgåver skal vere dokumenterte i mappe i form av sluttrapport og eventuelt logg. Nærare omtale av desse dokumenta (fristar, form, omfang) blir gitt i arbeidsplanen
  3. Presentasjon av oppgåve innanfor konseptutvikling i plenum
  4. Gjennomføre obligatorisk emneevaluering ved slutten av semesteret
Evaluation system
Minimum number of students: 
15
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Kristian Fuglseth
Used in other programs
  • PR, Communication and Media - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
4 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
50
Digital eksamen. Med utlegg av oppgåve kl. 10:00 og innlevering kl. 10:00.
Omfang 3000 ord (ekskl. tittelblad, innholdsfortegnelse, litteraturliste og eventuelle vedlegg).
Portfolio
Group
1 Semester
Pass / fail
50
Studenten leverer arbeidskrav frå prosjekt- og praksisperiode i eiga vurderingsmappe
Approval signature: 
Audhild Gregoriusdotter Rotevatn