Semestre
UL302 Utvikling og læring i barnehage og skule
Ingen
Undervisning skaper viktige føresetnader for læring og utvikling. Lærarar må kunne planlegge, gjennomføre og vurdere didaktiske grep som er best eigna til å fremje læring. Emnet kastar lys over teoriar og faktorar som påverkar læring hos alle barn og elevar. Det vert lagt særleg vekt på vilkår og tiltak for læring og utvikling hos alle barn og elevar, men med ei særleg merksemd på kognisjon og har kognitive lærevanskar.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne
Studentene skal ha avanserte kunnskapar om
• utviklings- og læringsteoriar og relevante didaktiske modellar
• faktorar som påverkar læringsmiljø, motivasjon og sjølvoppfatning hos eleven
• kognisjon og kognitive lærevanskar og konsekvensar for opplæringa
Studentane skal kunne
• analysere opplæringspraksis og kunne legge til rette for læring
• vise forståing for korleis eit læringssyn kan kome til uttrykk i praksis
Studentane skal
- kunne aktivt bruke kunnskapen om kva som fremjar læring og utvikling for barn med varierande føresetnader i analysar av undervisning
Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og gruppearbeid. Det er obligatorisk frammøte til alle samlingane.
- Obligatorisk frammøte til undervisninga
- Studentane skal skrive ein fagleg artikkel ut frå ei sjølvvald problemstilling med relevans for emnet, omfanget er 5000 ord.
- Studentane skal levere inn og presentere utkast til problemstilling for den faglege artikkelen
- Studentane skal presentere og drøfte artikkelen med medstudentar i grupper
- Studentar som tek emnet som del av 4.studieåret i GLU skal følgje eit eige innføringskurs på fem timar
Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.
Emnet blir evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.
- Mastergradsstudium i undervisning og læring, deltid
- Mastergradsstudium undervisning og læring
- Spesialpedagogikk - vidareutdanning
- Spesialpedagogikk - vidareutdanning (deltid)
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Skriftleg eksamen | Individuell | 5 timar | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter | 100 |