Semestre

UL302 Utvikling og læring i barnehage og skule

Emnekode: 
UL302
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
15
Studienivå: 
Master
Undervisningssemester: 
2017 Vår
Emnenavn på engelsk: 
Development and Learning
Emnenavn på bokmål: 
Utvikling og læring
Eksamenssemester: 
2017 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Ingen 

Om emnet

Undervisning skaper viktige føresetnader for læring og utvikling. Lærarar må kunne planlegge, gjennomføre og vurdere didaktiske grep som er best eigna til å fremje læring. Emnet kastar lys over teoriar og faktorar som påverkar læring hos alle barn og elevar. Det vert lagt særleg vekt på vilkår og tiltak for læring og utvikling hos alle barn og elevar, men med ei særleg merksemd på kognisjon og har kognitive lærevanskar.

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne

Kunnskapar

Studentene skal ha avanserte kunnskapar om 
• utviklings- og læringsteoriar og relevante didaktiske modellar
• faktorar som påverkar læringsmiljø, motivasjon og sjølvoppfatning hos eleven
• kognisjon og kognitive lærevanskar og konsekvensar for opplæringa

Ferdigheiter

Studentane skal kunne 
• analysere opplæringspraksis og kunne legge til rette for læring
• vise forståing for korleis eit læringssyn kan kome til uttrykk i praksis

Generell kompetanse

Studentane skal

  •  kunne aktivt bruke kunnskapen om kva som fremjar læring og utvikling for barn med varierande føresetnader i analysar av undervisning 
Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og gruppearbeid. Det er obligatorisk frammøte til alle samlingane.

Vilkår for å framstille seg til eksamen
  • Obligatorisk frammøte til undervisninga
  • Studentane skal skrive ein fagleg artikkel ut frå ei sjølvvald problemstilling med relevans for emnet, omfanget er 5000 ord.
  • Studentane skal levere inn og presentere utkast til problemstilling for den faglege artikkelen
  • Studentane skal presentere og drøfte artikkelen med medstudentar i grupper
  • Studentar som tek emnet som del av 4.studieåret i GLU skal følgje eit eige innføringskurs på fem timar

 

Sensorordning

Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Evaluering og kvalitetssikring

Emnet blir evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maksimumstal: 
85
Emneansvarleg: 
Stine Margrethe Ekornes
Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Mastergradsstudium i undervisning og læring, deltid
  • Mastergradsstudium undervisning og læring
  • Spesialpedagogikk - vidareutdanning
  • Spesialpedagogikk - vidareutdanning (deltid)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Skriftleg eksamen
Individuell
5 timar
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
100