Semesters

UL302 Utvikling og læring i barnehage og skule

Course code: 
UL302
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Teaching semester: 
2017 Spring
Assessment semester: 
2017 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen 

Course content

Undervisning skaper viktige føresetnader for læring og utvikling. Lærarar må kunne planlegge, gjennomføre og vurdere didaktiske grep som er best eigna til å fremje læring. Emnet kastar lys over teoriar og faktorar som påverkar læring hos alle barn og elevar. Det vert lagt særleg vekt på vilkår og tiltak for læring og utvikling hos alle barn og elevar, men med ei særleg merksemd på kognisjon og har kognitive lærevanskar.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne

Learning outcome knowledge

Studentene skal ha avanserte kunnskapar om 
• utviklings- og læringsteoriar og relevante didaktiske modellar
• faktorar som påverkar læringsmiljø, motivasjon og sjølvoppfatning hos eleven
• kognisjon og kognitive lærevanskar og konsekvensar for opplæringa

Learning outcome skills

Studentane skal kunne 
• analysere opplæringspraksis og kunne legge til rette for læring
• vise forståing for korleis eit læringssyn kan kome til uttrykk i praksis

Learning outcome qualification

Studentane skal

  •  kunne aktivt bruke kunnskapen om kva som fremjar læring og utvikling for barn med varierande føresetnader i analysar av undervisning 
Working and learning activities

Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og gruppearbeid. Det er obligatorisk frammøte til alle samlingane.

Assessment requirements
  • Obligatorisk frammøte til undervisninga
  • Studentane skal skrive ein fagleg artikkel ut frå ei sjølvvald problemstilling med relevans for emnet, omfanget er 5000 ord.
  • Studentane skal levere inn og presentere utkast til problemstilling for den faglege artikkelen
  • Studentane skal presentere og drøfte artikkelen med medstudentar i grupper
  • Studentar som tek emnet som del av 4.studieåret i GLU skal følgje eit eige innføringskurs på fem timar

 

Evaluation system

Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Evaluation

Emnet blir evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maximum number of students: 
85
Person in charge: 
Stine Margrethe Ekornes
Used in other programs
  • Master of Education
  • Master of Education
  • Special Education
  • Special Education
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Written Exam
Individual
5 Hours
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100