Semesters

DKL20K13 Fagfornying og klasseleiing i teknologirike klasserom (1.-3. trinn)

Course code: 
DKL20K13
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2019 Autumn
Assessment semester: 
2019 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen.

Course content

Digitale verktøy og teknologiske løysingar pregar livet vårt både på og utanfor skulen. I skulen og klasserommet skal læraren halde fast ved skulen si kjerneverksemd samstundes som han/ho skal tilrettelegge for bruk av digitale verktøy i elevane sitt læringsarbeid. Det kan vere utfordrande å integrere og balansere “det nye” og “det gamle” i eit komplekst samspel. I dette emnet ser vi nærare på klasseleiing/ læringsleiing i teknologirike klasserom i småskulen. Vi ser dette opp i mot intensjonane i fagfornyinga, og konkretiserer korleis fagfornyinga påverkar undervisninga framover. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten

  • har oversikt over dei viktigaste prinsippane i fagfornyinga, og veit korleis dei påverkar læringsarbeidet i klasserommet.
  • Har grunnleggjande kunnskapar om effektiv bruk av digitale verktøy i klasserommet.
  • Har grunnleggande kunnskap om digitale læringsmiljø, til dømes til kommunikasjon, lagring, samarbeid, oppfølging og vurdering.
  • er kjent med, og har forståing for, forskning og utvikling innan klasseleiing ved bruk av digitale ressursar 
Learning outcome skills

Kandidaten kan:

  • Ta i bruk digitale verktøy i planlegging og gjennomføring av læringsarbeidet.
  • planlegge og lede læringsarbeid ut i frå intensjonane i fagfornyinga.
  • Initiere, følgje opp og vurdere elevarbeid gjennom digitale verktøy.
Learning outcome qualification
  • Betre forståing for teknologiens plass og potensiale i eit moderne klasserom.
  • Betre evne til å ta i bruk digitale verktøy i undervisning og kollegialt samarbeid.
  • Auka profesjonsfaglig digital kompetanse.
  • Kjenne til dei viktigaste prinsippa i fagfornyinga
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver vil vere praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av samlingar, utprøving i eige klasserom og nettbaserte læringsressursar.

Assessment requirements

Frammøtekrav: Obligatorisk oppmøte på samlingar, oppgitt i semesterplan.

 

Arbeidskrav: Arbeidsoppgåver gjennom semesteret vil inngå i eksamensmappa.

 

Minimum number of students: 
20
Maximum number of students: 
40
Person in charge: 
Jarle Hauge Steffenssen
Costs

Kr. 3.950,-

Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual or Group exam
1 Semester
Pass / fail
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med arbeida frå heile semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk. Grunna den pågåande utviklinga i teknologiske moglegheiter vil arbeidet gjennom semesteret variere litt frå semester til semester, og vil vere tydeleg spesifisert i semesterplanen.