Semesters

GL1-7MAT2A Matematikk 2A (1-7)

Course code: 
GL1-7MAT2A
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Matematikk 2A (1-7)
Teaching semester: 
2018 Autumn
Course name in Norwegian Bokmål: 
Matematikk 2A (1-7)
Assessment semester: 
2018 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

GL1-7MAT1A eller tilsvarande.

Course content

Emnet utgjer, saman med GL1-7MAT2B, den valbare påbygginga i matematikk i 3. året av studieprogrammet Grunnskulelærarutdanning 1-7. Gjennom emnet får studentane vidareutvikle sitt didaktiske og faglege grunnlag for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar på barnesteget. Emnet skal gi studentane auka kompetanse til å undervise i matematikk i dagens skule, samstundes som dei vert sette i stand til å vere med å utvikle og forme matematikkfaget i framtidas skule.  Innhaldet er basert på retningslinjene for Matematikk 2 i grunnskulelærarutdanninga for 1-7, og er såleis ei fordjuping i utvalde tema frå Matematikk 1.Tema i emnet er mellom anna matematikkdidaktisk forsking og forskingsmetodar, matematikkvanskar og tilpassing av undervisning.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har kunnskap om matematikkdidaktisk forsking med
    relevans for utvikling av undervisningskunnskap i matematikk og elevers læring
    i grunnskulen
  • har inngåande undervisningskunnskap knytt til
    progresjonen i matematikkopplæringa gjennom grunnskulen
  • har kjennskap til kvantitative og kvalitative
    metodar som er relevante i matematikkdidaktisk forsking

 

Learning outcome skills

Studenten

  • kan formidle spesialkunnskap i eit utvalt
    matematikkdidaktisk og/eller matematikkfagleg emne relevant for 1.-7. steg
  • kan bruke kvantitative og kvalitative
    forskingsmetodar til å gjennomføre matematikkdidaktiske undersøkingar
  • kan bidra i lokalt læreplanarbeid
  • kan vurdere elevane si læring i faget som grunnlag
    for tilrettelegging av undervisning og tilpassa opplæring.
Learning outcome qualification

Studenten

  • kan initiere og leie lokalt utviklingsarbeid knytt
    til matematikkundervisning
  • kan delta og bidra i arbeid med tanke på å betre
    matematikkfaget sin praksis.
Working and learning activities

Emnet legg opp til varierte arbeidsformer som krev engasjement og initiativ frå studentane for å fremje eiga og medstudentar si læring. Arbeidsformene kan inndelast slik: sjølvstudium, didaktisk refleksjon, studentpresentasjonar og forelesingar.  Det vert lagt vekt på at studentane skal bli kjende med matematikkdidaktisk forsking både gjennom teoripresentasjon og gjennom eige arbeid. Det vert kravd aktiv deltaking frå studentane i alle deler av studiet. Det er obligatorisk frammøte til dei timeplanfesta aktivitetane.

Assessment requirements
  • Innlevering av sjølvvald pensum på om lag 50
    sider.
  • Presentasjon av ein fagartikkel for medstudentar
    og lærar.
  • Innlevering av sjølvvalt
    problemstilling og korleis ein kan gå fram for å kunne svare på denne.
  • Innlevering av eit skriftleg førsteutkast på
    semesteroppgåva.
  • Presentasjon av semesteroppgåva munnleg.

Arbeidskrava vert
presiserte og tidfesta i semesterplanen.

Evaluation system

Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda,  § 5-11 (http://lovdata.no/forskrift/2014-12-04-1697/%C2%A75-11)

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Arne Kåre Topphol
Used in other programs
  • Teacher Qualification 1.-7. grade
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
Semesters
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
3800 - 4500 ord
Approval signature: 
Anne Øie