Semesters

IDK152N Innføring i tekstprogrammering

Course code: 
IDK152N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2024 Autumn
Assessment semester: 
2024 Autumn
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

Emnet Innføring i programmering gir ei innføring i grunnleggjande prinsipp og teknikkar for programmering ved bruk av tekstbasert programmeringsspråk, spesielt tilpassa undervisning i skulen. Emnet tek sikte på å gi lærarar og pedagogar ei god forståing for ulike aspekt knytte til tekstbasert programmering, slik at dei kan introdusera og rettleia elevar i grunnleggjande programmering.

Sentrale tema i emnet er algoritmisk tenking, tekstbasert programmering og didaktiske metodar for å undervise i programmering. I det praktiske arbeidet blir det gitt høve til å fokusere på ønska trinn og fag.

Målgruppa for emnet er lærarar i grunnskulen og andre som ønsker å bruke tekstbasert programmering i undervisninga si. Studiet har tett fagleg oppfølging, tilbakemeldingar og diskusjonar, og gir høve til samarbeid eller individuelt læringsarbeid etter eige ønske. Til eksamen leverer kvar student ei eksamensmappe, basert på arbeidskrava i emnet.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten skal:

  • vise grunnleggjande forståing for algoritmar og algoritmisk tenkning
  • gjere greie for grunnleggjande element i eit tekstbasert programmeringsspråk
  • kjenne til hovedtrekk ved programmeringa si historie og sin plass i skole og samfunn
  • kjenne til noen fordelar og ulemper ved ulike tilnærminger til programmering
  • kunne forklare forskjellige didaktiske metodar og tilnærmingar til å undervise i programmering
Learning outcome skills

Kandidaten skal kunne

  • designe og utvikle egne program i et tekstbasert programmeringsspråk
  • planlegge og gjennomføre undervisning som inkluderer tekstbasert programmering.
Learning outcome qualification

Kandidaten skal kunne

  • ha kunnskap om og kunne bruke tekstbasert programmering i sin undervisning
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper.

Arbeidsoppgåver vil vere praksisnære, og knytt til læring og undervisning. Emnet er organisert i nettleksjonar, øvingar og mappeoppgåver. Øvingar og mappeoppgåver vil dekkje både praktisk programmering, didaktisk refleksjon og tekstbasert programmering sin plass i skulen.

Assessment requirements

Frammøtekrav: Ingen. 

 

Arbeidskrav:

I dette emnet jobbar vi prosessorientert, med obligatoriske arbeidskrav. Omfanget på oppgåvene vil samla vere på 1500 ord (+/- 10%), eller 7 min (+/-10%) som film/samansett tekst. Desse oppgåvene utgjer grunnlaget for eksamensmappa som leverast og vurderast ved semesterslutt.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
100
Person in charge: 
Torbjørn Frantsen
Costs

Kr. 2.000,-. 

Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100 %
Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe som inneheld arbeidskrav og eit kort refleksjonsnotat.