Semesters
IDK155N Digital skulehage og uteskule
Ingen.
Ein skulehage eller naturen i nærområdet er ein fantastisk læringsarena. I dette emnet ynskjer vi å etablere eit tilbod der lærarar kan få undre seg, leike og utforske med lyd og bilete, skape med elektriske kretsar, måle og eksperimentere med sensorar og mikrokontrallar, eller bygge robotar og enkle maskinar saman med elevane sine. Å jobbe digitalt ute gir også en inngang til å jobbe med bærekraft på en framtidsretta måte, og adressere aktuelle tema som teknologi i landbruket, fornybar energi og naturmangfold.
Målgruppa er lærarar i grunnskulen og andre som har ønske om å utvikle sin undervisning og få ny inspirasjon. Emnet passer til lærarar i ein rekke fag, men er spesielt relevant for naturfag, kunst & handverk og matematikk på barnetrinnet. Emnet vil gi kompetanse i å jobbe tverrfagleg og bruke eit bredt utval digitale verktøy fo r å få kreativ, elevaktiv og framtidsretta undervisning.
Ein treng ingen forkunnskapar om programmering eller teknikk. Vi legger opp til LIST-oppgaverlav inngangsterskel og høy takhøyde, og algoritmisk tenking som metode. Studiet har tett fagleg oppfølging, og vi oppfordrar til samarbeid og deling. Til eksamen leverer kvar student ei eksamensmappe, basert på arbeidskrava i emnet.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Kandidaten skal kunne
- vise grunnleggjande kunnskap om tradisjonane for skulehage og uteskule i Noreg, og diskutere den didaktiske tenkinga bak desse undervisningsformene.
- drøfte algoritmisk tenking som metode i uteskule eller skulehage.
Kandidaten skal kunne
- utforske, teste og bruke digitale verktøy som lyd og bilde, enkle eletriske kretsar, programmering, mikrokontrollere, sensorar, automatikk eller robotar i elevaktiv undervisning i uteskule eller skulehage
- bruke algoritmisk tenking som metode i eige arbeid og i undervisning.
Kandidaten skal kunne
- planlegge og gjennomføre ei undervisningsøkt med uteskule eller skulehage, kor man tar i bruk digitale verktøy.
Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper.
Arbeidsoppgåver vil vere praksisnære, og knytt til læring og undervisning. Emnet er organisert i nettleksjonar, øvingar og mappeoppgåver.
Frammøtekrav: Ingen.
Arbeidskrav:
I dette emnet jobbar vi prosessorientert, med obligatoriske arbeidskrav. Omfanget på oppgavene vil samla vere på ca 1500 ord (+/- 10%). Desse oppgåvene utgjer og grunnlaget for eksamensmappa som leverast og vurderast ved semesterslutt.
Studentane får tilbakemelding på arbeidskrav. Om eit arbeidskrav blir vurdert til «Ikkje godkjent» etter første levering, vil studenten få ny frist fo r levering av ein revidert versjon.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 9-4.
Kr. 2.000,-.
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Portfolio | Individual | 1 Semester | Pass / fail | 100 % | Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe som inneheld arbeidskrav og eit kort refleksjonsnotat. |