Semesters

IDK170N Utforskande digital praksis i barnehagen

Course code: 
IDK170N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2025 Spring
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

Dette emnet skal gi barnehagelæraren ein innføring i utforskande digital praksis i barnehagen. Du skal lære å planlegge, praktisere, dokumentere og evaluere det digitale som ein del av det pedagogiske arbeidet. Emnet gir gode høve til å utvikle eigne praktiske ferdigheiter, men også utvikle evna til å vurdere når og korleis digitale verktøy skal nyttast. Gjennom emnet skal du som barnehagelærar utvikle din eigen profesjonsfaglege digitale kompetanse (PfDK) og bidra med lokalt utviklingsarbeid i profesjonsfellesskapet. Du vil få konkrete tips på digitale verktøy som du kan bruke i det pedagogiske arbeidet.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal

  • kjenne til ulike relevante digitale verktøy og kunne nytte dei
  • ha kunnskap om barns leik/medieleik, mediekultur og digital dømmekraft
  • kjenne til rammeverk for profesjonsfagleg digital kompetanse i samanheng med rammeplanen for barnehagen.
Learning outcome skills

Studenten skal kunne

  • legge til rette for at barna kan utforske, skape, leike og lære ved bruk av digitale verktøy i arbeidet med fagområda i rammeplanen.
  • argumentere for, men også kritisk reflektere over bruk av digitale verktøy i barnehagen.
Learning outcome qualification

Studenten skal

  • planlegge og gjennomføre eit utviklingsarbeid i kollegiet med fokus på utforskande digital praksis i barnehagen, for kollektiv kompetanseutvikling.
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer. Arbeidsoppgåver vil vere praksisnære, og knytt til eigen arbeidsplass. Emnet er organisert i asynkrone nettleksjonar og øvingar.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Ingen. 

Arbeidskrav:

I dette emnet jobbar vi prosessorientert, med obligatoriske arbeidskrav. Omfanget på oppgåvene vil samla vere på ca 1500 ord (+/- 10%). Desse oppgåvene utgjer grunnlaget for eksamensmappa som leverast og vurderast ved semesterslutt.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
100
Costs

Kr. 2.000,-. 

Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100 %
Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe som inneheld arbeidskrav og eit kort refleksjonsnotat.