Semesters

IKF210 Bacheloroppgåve

Course code: 
IKF210
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2024 Spring
Assessment semester: 
2024 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

IKF201 og IKF203
eller IKF206 og IKF207
eller IKF206 og IKF208
eller IKF207 og IKF208

Course content

Formålet med dette emnet er å gje studentane trening i korleis dei skal fordjupe seg i eit tema, velje ut og bearbeide ei problemstilling, samle inn og vurdere kjelder og litteratur, og skrive ei oppgåve innafor eit tema med fokus på idrett/kroppsøving eller friluftsliv/naturguideing. Tema for oppgåva skal ha relevans ut i frå valt fagkombinasjon i bachelorløpet, dvs. innan idrett/kroppsøving, friluftsliv/naturguiding eller helse. Oppgåva vil bli vurdert både ut frå form og innhald.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har:

  • Djupare kunnskap i eit tema innan kunnskapsområdet idrett/kroppsøving og friluftsliv/naturguiding eller helse
  • Kunnskap innan anvende forskingsmetodar
  • Evne til å fordjupe seg i eit fagleg emne                                                                                                                                         
Learning outcome skills

Studenten kan:

  • Gjennomføre eit forskingsprosjekt/litteraturstudium/utviklingsarbeid basert på kunnskap innan valt tema og forskingsmetodiske tilnærmingar
  • Planleggje og gjennomføre eit arbeid
  • Avgrense problemfeltet og utforme problemstillingar
  • Bruke kjeldemateriale
  • Presentere og vurdere resultat
Learning outcome qualification

Studenten kan:

  • Analysere og kritisk reflektere over forsking i kunnskapsområdet/fagfeltet og er medviten om nødvendigheita av å kjenne til ny forsking og vere oppdatert
  • Vise eit fagleg engasjement i viktige spørsmål, og kan på eit forskingsbasert grunnlag analysere og formidle eit samansett fagstoff
  • Handtere forskingsetiske problemstillingar
Working and learning activities

Bacheloroppgåva er i hovedsak basert på sjølvstendig arbeid under rettleiing av faglærar.

Fellesøkter vil veksle mellom framleggingar, drøftingar i plenum og eigenstudium, dette kan vere både med fysisk oppmøte og digitalt. 

Studentane får tilbod om rettleiing i arbeidet med oppgåva. 

Assessment requirements
  1. Godkjent obligatorisk frammøte/deltaking i tråd med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6. Semesterplan gjev nærare informasjon om obligatoriske delar i studiet.
  2. Problemstilling og oversikt over kjelder og litteratur oppgåva skal byggje på, skal framsendast rettleiar innan fastsett tid i semesterplanen.
  3. Munnleg framlegging av problemstilling/tema.
Evaluation system
Maximum number of students: 
60
Person in charge: 
Kjetil Laurits Høydal
Tore Kjetil Sørheim
Used in other programs
  • Outdoor Life Education and Nature Guiding - bachelor
  • Physical Education - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Bachelor's thesis
Group
Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Oppgåva skal normalt skrivast i grupper på 2-3 studentar (alternativ 1). Som alternativ til skriftleg oppgåve kan studentane velje munnleg presentasjon (alternativ 2).
Alle
Alternativ 1: Skriftleg oppgåve. Omfang på 6000 - 12 000 ord. Linjeavstand 1,5 i Times New Roman, 12 pkt font. Evt tabellar, figurar og vedlegg kjem i tillegg.
Alternativ 2: Fagleg presentasjon på 30 minutt av ei problemstilling (valfrie hjelpemiddel) + 15 minutt til å svare på spørsmål.
Ved munnleg presentasjon leveres skriftlig materiale («manus») på 3000-6000 ord til sensorkommisjonen til avtalt tid. Ev. tabellar, figurar og vedlegg kjem i tillegg.
Approval signature: 
Unni Hagen