Semesters

INF212 PR og kommunikasjon 4: Kommunikasjonsteori med prosjektpraksis

Course code: 
INF212
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2017 Autumn
Assessment semester: 
2017 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
INF121 Public Relations, Communication and Media 1: Introduction to Theory and Practical Exercises
INF122 Public Relations, Communication and Media 2: Communication Theory
MOK101 Markets and Society
MDA101 Mediedesign
Required prerequisite knowledge

Eller tilsvarande 60 stp.

Course content

Emnet er sett saman av ein teoretisk og ein praktisk del. Det byggjer på INF121, INF122 og INF211, dvs. PR og kommunikasjon 1, 2 og 3, og tek sikte på å vidareutvikle studenten si/sin teoretiske faginnsikt, kritiske og analytiske refleksjon. Den teoretiske delen inneheld ei utdjuping av problemstillingar og debattar som har lagt grunnlaget for PR- og kommunikasjonsfaget si utvikling. Den praktiske delen av kurset består av prosjektarbeid.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

    Learning outcome knowledge

    Kandidaten skal etter fullført emne ha kunnskap om:

    • bakgrunnen for dei teoriar og konsept som har vore, og stadig er, under utvikling innanfor PR- og kommunikasjonsfaget
    • kommunikasjonsfaglege teoriar i kampanjeplanlegging og -evaluering 
    • kan planlegge større kommunikasjonstiltak og grunngi val av metode og utforming av desse med utgangspunkt i teori og erfaring frå eigne øvingar
    Learning outcome skills

    Kandidaten skal etter fullført kurs kunne:

    • planlegge og gjennomføre større kommunikasjonstiltak både eksternt og internt i organisasjonen
    • gjennomføre og presentere prosjekt på oppdrag frå eksterne eller interne oppdragsgjevarar
    • planlegge og gjennomføre ein munnleg presentasjon for ei forsamling
    Learning outcome qualification

    Emnet er eit praktisk prosjektemne som gjer kandidatane i stand til å gjennomføre reelle kommunikasjonsprosjekt.

    Working and learning activities

    Forelesingar, seminar, gruppearbeid, prosjektarbeid, skriftlege og praktiske oppgåver. Det er obligatorisk deltaking i dei praktiske kursa og prosjektarbeidet. Nærare oversikt vert gjeve i arbeidsplanen.

    Assessment requirements

    Det er to arbeidskrav:

    1. Godkjent deltaking og gjennomføring av dei praktiske delane av emnet. Praktiske oppgåver skal være dokumenterte i mappe i form av sluttrapport og eventuelt logg. Nærare omtale av dette (fristar, form, omfang) vert gjevne i arbeidsplanen.

    2. Studentane skal levere evaluering av emnet
    Evaluation system

    Sensur blir gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

    Evaluation

    Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

    Minimum number of students: 
    15
    Maximum number of students: 
    40
    Person in charge: 
    Kristian Fuglseth
    Used in other programs
    VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
    Oppgave
    Individual
    1 Semesters
    A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
    100
    Individuell rapport
    Nærare omtale av dette (fristar, form, omfang) vert gjevne i arbeidsplanen og eigen mal.
    Presentasjon
    Group
    Pass / fail