Semesters

IPA250 Bacheloroppgåve i samfunnsutvikling

Course code: 
IPA250
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Bacheloroppgåve i samfunnsutvikling
Teaching semester: 
2026 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Bacheloroppgave i samfunnsutvikling
Assessment semester: 
2026 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Fullført 2. studieår i bachelor i samfunnsutvikling med 30 studiepoeng valfrie emne.

Godkjente arbeidskrav i PLA231 og GOV231.

Course content

Bacheloroppgåva er ei fordjupingsoppgåve med ei sjølvvald problemstilling. Eit naturleg utgangspunkt for val av tema for bacheloroppgåva vil vere tidlegare gjennomgått fagstoff i bachelorstudiet knytt til spesialisering i anten samfunnsstyring/governance, planlegging eller prosessleiing.

Målsetjinga med bacheloroppgåva er at studenten får øving i å planlegge og gjennomføre eit sjølvstendig vitskapleg arbeid i tråd med faglege og forskingsmetodiske krav. Oppgåva skal skrivast individuelt.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha kunnskap om og forståing av vitskapleg teori og forskingsmetodar knytt til eige forskingsarbeid. I dette ligg det at studenten skal:

  • Kjenne til vitskapsteoriske perspektiv på korleis kunnskap vert skapt og brukt i samfunnet
  • Kunne forstå og bruke relevante forskingsmetodar
  • Kunne utforme oppgåva i samsvar med reglar og retningsliner for vitskapleg arbeid
Learning outcome skills

Studenten skal ha ferdigheiter i å:

  • Formulere og avgrense eit tema og ei problemstilling innan eit av dei tre fagområda i samråd med rettleiar
  • Finne fram til og nytte relevante metodar for å svare på problemstillinga
  • Finne fram til relevant litteratur og teori
  • Samle inn data og analysere desse
  • Formidle, dokumentere og drøfte sentrale funn
  • Meistre sentrale element i akademisk skriving
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne gjennomføre eit eige forskingsarbeid og reflektere over sterke og svake sider ved forskingsarbeidet.

Working and learning activities

Undervisning i emnet er lagt opp med samlingar undervegs i semesteret, og har som mål å støtte studentane i dei ulike stega av forskings- og skriveprosessen. Det vert lagt opp til diskusjonar med utgangspunkt i status og utfordringar for studentane sine eige arbeid på samlingane.

Studentane får rettleiing undervegs i semesteret.

Assessment requirements

Studentane skal levere 3 arbeidskrav. Formålet med arbeidskrava er å sikre progresjon i gjennomføringa av bacheloroppgåva. Detaljar kjem fram av semesterplanen.

 

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Ellen Strøm Synnevåg
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Bachelor's thesis
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Alle.
Sjå semesterplanen.
Adjusting oral examination
Individual
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100 %