Semesters

KRO1B-KFK Rørsleglede i kroppsøving

Course code: 
KRO1B-KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2025 Spring
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

Dette er eitt av to emne i studieprogrammet Kroppsøving 1-10, Kompetanse for kvalitet. Desse to emna kvalifiserer for undervisning i kroppsøving frå 1. til 10. trinn. Gjennom studiet skal studenten utvikle seg som tilretteleggar for læring i kroppsøving og har som mål å gje konkret og praksisnært læringsutbytte.  

Emnet skal gi studentane grunnlag for å utvikle sin lærerkompetanse individuelt og i samarbeid med andre, og for å fremje fysisk aktivitet og bevegelsesglede.  

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har   

  • inngåande kunnskap om kva som kan fremje bevegelsesglede 
  • kunnskap om elevvurdering i kroppsøving 
  • kjennskap til kroppen som uttrykk og symbol i samfunn, media og kultur 
  • kunnskap om kroppsleg læring på bakgrunn av motorisk utvikling 
  • kunnskap om samspel, medverknad, likestilling og likeverd i kroppsøving 
  • kunnskap om naturopplevelsar og trygg og bærekraftig ferdsel 
Learning outcome skills

Studenten kan 

  • legge til rette for og leie læringsarbeid gjennom aktivitetar som til dømes dans, ballspel, leik, friluftsliv, symjing, livberging og tidsaktuelle bevegelsesformer 
  • gjennomføre undervisning i kroppsøving der bevegelsglede og refleksjon er sentralt 
  • tilpasse og leie kroppsøvingsundervisning, vurdere risiko og skape eit trygt og inkluderande læringsmiljø for alle elevar 
  • arbeide tverrfagleg med utgangspunkt i kroppsøving 
  • vurdere elevane si måloppåing med og uten karakter og grunngi vurderingane. 
Learning outcome qualification

Studenten 

  • arbeide med mangfald i kroppsøving. 
  • bidra til profesjons- og skuleutvikling med utgangspunkt i kroppsøving. 
  • bidra til å sjå kroppsøving i tverrfagleg perspektiv. 
  • orientere seg i faglitteratur, reise relevante problemstillingar, undersøke og drøfte desse kritisk og utvikle sin eigen faglege praksis. 
  • identifisere og analysere faglege utfordringar og muligheter innafor kroppsøving. 
Working and learning activities

Emnet er nett- og samlingsbasert med tre samlingar på Høgskulen i Volda. Samlingane skal sikre at studentane får eigne kroppslige erfaringar og kunnskap om varierte arbeidsmåtar. Det blir annakvar veke lagt ut nye nettleksjonar knytt til teori og planlegging av undervisning. 

Arbeids- og undervisningsformene i studiet vil veksle mellom praktisk og teoretisk tilnærming og oppgåveløysing, og didaktisk refleksjon knytta til studenten si eiga praksiserfaring. Aktiv bruk av digitale verktøy og læringsressursar vert vektlagt. 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er obligatorisk frammøte og deltaking i alle organiserte læringsaktivitetar og undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 6-6

Arbeidskrav:

Gjenomføring av alle nettleksjonar i semesteret. Arbeidet skal vere ferdig innan fastsett frist. 

Evaluation system
Maximum number of students: 
70
Person in charge: 
Eli-Karin Sjåstad Åsebø
Ingeborg Berg Skogen
Used in other programs
  • Physical Education 1 for teachers years 1-10 - Competence for quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100
Approval signature: 
Unni Hagen