Semesters
MAT154 Resonnering og argumentasjon
Ingen
Tema for dette emnet er resonnering og argumentasjon i matematikkundervisninga i grunnskulen. Gjennom emnet får studentane vidareutvikle det didaktiske og faglege grunnlaget sitt for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar på grunnskulen der resonnering og argumentasjon blir vektlagt.
Emnet skal gi studentane auka kompetanse til å undervise i matematikk, og vere med å utvikle og forme matematikkfaget.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten skal ha
- kunnskap om å arbeide med og undervise i ulike typar argumentasjonsformer, inkludert matematiske bevis, knytt til tema som talteori, algebra, geometri og funksjonar
- kunnskap om bevisets plass i den systematiske oppbygginga av matematiske teoriar.
Studenten skal kunne
- bevise og/eller argumentere for påstandar og samanhengar, t.d. innan talteori, algebra, geometri og funksjonar
- planlegge undervisning som legg til rette for at elevar får utvikle matematisk kunnskap gjennom resonnering og argumentasjon
- analysere og vurdere elevar sin matematiske resonnering og argumentasjon.
Studenten kan
- bruke både matematikkfaglege og matematikkdidaktiske kunnskapar og ferdigheiter på ein sjølvstendig måte
- vise fagleg engasjement i viktige spørsmål om skule og opplæring.
Emnet har ei obligatorisk samling der arbeidsmåtane varierer mellom førelesingar, dialogbasert undervisning, gruppearbeid og seminar. Det vil bli gitt før- og etterarbeid til samlinga. I tillegg vil det vere nettundervisning og lagt til rette for at studentane kan samarbeide på nett. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen utanom samlingane vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.
Frammøtekrav:
Det er krav om 80 % frammøte til undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.
Arbeidskrav:
For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 9-4.
- Continued education in mathematics for teachers
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Written Exam | Individual | 5 Hours | A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade | 100 |