Semesters

MAT156 Representasjon og kommunikasjon

Course code: 
MAT156
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2026 Autumn
Assessment semester: 
2026 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Tema for dette emnet er representasjon og kommunikasjon i matematikkundervisning i grunnskulen. Representasjon og kommunikasjon blir særleg knytt opp mot brøk, statistikk og funksjonar i grunnskulen.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha

  • kunnskap om representasjonsformer, interaksjonsmønster, kommunikasjon og språkets rolle for læring av matematikk og om ulike syn på læring av matematikk
  • kunnskap om relevante representasjonsformer innan ulike matematiske tema og overgangen mellom ulike representasjonar.
Learning outcome skills

Studenten skal kunne

  • bruke varierte undervisningsformer forankra i teori og eiga erfaring, mellom anna matematiske samtalar
  • leie matematiske samtalar med og blant elever
  • velje ulike og hensiktsmessige representasjonar i undervisning.
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne

  • dokumentere og evaluere arbeid med representasjonsformer i skulen.
Working and learning activities

Emnet har ei obligatorisk samling der arbeidsmåtane varierer mellom førelesingar, dialogbasert undervisning, gruppearbeid og seminar. Det vil bli gitt før- og etterarbeid til samlinga. I tillegg vil det vere nettundervisning og lagt til rette for at studentane kan samarbeide på nett. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen utanom samlingane vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er krav om 80% frammøte til undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Arbeidskrav:

For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kim André Stavenæs Refvik
Used in other programs
  • Continued education in mathematics for teachers
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oral examination
Individual
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Digital eksamen på nett