Semesters
MAT161 Matematikkvanskar
MAT158 Tilpassa undervisning i matematikk
Gjennom emnet får studentane ein innføring i ulike formar for matematikkvanskar. Emnet legg særleg vekt på det matematikkdidaktiske og faglege grunnlaget for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar med matematikkvanskar.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten skal ha
- kunnskap om ulike kartleggingsverktøy
- kunnskap om vanlege former for matematikkvanskar.
Studenten skal kunne
- førebygge og oppdage matematikkvanskar og å legge til rette for meistring hos elevar
- legge til rette undervisning for elever med matematikkvanskar
- gjennomføre kartlegging og tiltak basert på fagleg grunngjeving.
Studenten skal kunne
- bruke matematikkdidaktiske kunnskapar på ein sjølvstendig måte.
Emnet har ei obligatorisk samling der arbeidsmåtane varierer mellom førelesingar, dialogbasert undervisning, gruppearbeid og seminar. Det vil bli gitt før- og etterarbeid til samlinga. I tillegg vil det vere nettundervisning og lagt til rette for at studentane kan samarbeide på nett. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen utanom samlingane vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.
Frammøtekrav:
Det er krav om 80% frammøte til undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.
Arbeidskrav:
For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 9-4.
- Continued education in mathematics for teachers
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Home exam | Individual | 1 Week | Pass / fail | 100 |