Semesters

MAT161 Matematikkvanskar

Course code: 
MAT161
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2027 Spring
Assessment semester: 
2027 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MAT158 Differentiated instruction in mathematics
Required prerequisite knowledge

MAT158 Tilpassa undervisning i matematikk

Course content

Gjennom emnet får studentane ein innføring i ulike formar for matematikkvanskar. Emnet legg særleg vekt på det matematikkdidaktiske og faglege grunnlaget for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar med matematikkvanskar.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha

  • kunnskap om ulike kartleggingsverktøy
  • kunnskap om vanlege former for matematikkvanskar.
Learning outcome skills

Studenten skal kunne

  • førebygge og oppdage matematikkvanskar og å legge til rette for meistring hos elevar
  • legge til rette undervisning for elever med matematikkvanskar
  • gjennomføre kartlegging og tiltak basert på fagleg grunngjeving.
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne

  • bruke matematikkdidaktiske kunnskapar på ein sjølvstendig måte.
Working and learning activities

Emnet har ei obligatorisk samling der arbeidsmåtane varierer mellom førelesingar, dialogbasert undervisning, gruppearbeid og seminar. Det vil bli gitt før- og etterarbeid til samlinga. I tillegg vil det vere nettundervisning og lagt til rette for at studentane kan samarbeide på nett. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen utanom samlingane vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er krav om 80% frammøte til undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Arbeidskrav:

For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kim André Stavenæs Refvik
Used in other programs
  • Continued education in mathematics for teachers
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
1 Week
Pass / fail
100