Semesters

MEI314 Masteroppgåve i helse og sosialfag (30 stp)

Course code: 
MEI314
Duration: 
4 semesters
Credits (ECTS): 
30
Level of study: 
Master
Teaching semester: 
2025 Autumn
2026 Spring
2026 Autumn
2027 Spring
Assessment semester: 
2027 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

I alt 60 studiepoeng av masterprogrammet må vere fullført for å få opptak til emnet. Dei obligatoriske emna Meistring og myndiggjering – samhandlingsperspektivet og Meistring og myndiggjering - strukturperspektivet må vere fullførte med karakteren C eller betre for å få opptak. Masteroppgåve kan ikkje leverast før ein har bestått eksamen i Forskingsmetode og vitskapsteori.

Course content

Emnet Masteroppgåve er det avsluttande på Masterstudiet i helse- og sosialfag. Studiet skal gi studentane kunnskap, ferdigheiter, haldningar og etisk medvit til å fremje læring, meistring og myndiggjering i eige arbeid.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne: 

Learning outcome knowledge
  • Kandidaten skal ha inngåande kunnskap om forskingsmetoden som er valt for masteroppgåva.
  • Kandidaten skal ha inngåande kunnskap om forskingsetiske retningslinjer.
  • Kandidaten skal ha omfattande kunnskap om feltet kandidaten vel å forske på. 
  • Kandidaten skal ha forskingsmetodisk kunnskap til å kunne analysere og vurdere eiga og andre si forsking.
  • Kandidaten skal ha god kunnskap om krav til akademisk skriving. 
Learning outcome skills
  • Kandidaten skal ha sjølvstendige ferdigheiter til å utvikle eit helse- eller sosialfagleg forskingsopplegg som gir relevante data; innsamla og analysert med vitskaplege metodar.
  • Kandidaten skal kunne vurdere om ulike forskingsdesign er tenlege for å utvikle kunnskap og analysere og vurdere eiga og andre si forsking.
  • Kandidaten skal ha gode ferdigheiter til å kunne gjere grundige vurderingar av forskingsetiske omsyn gjennom heile forskingsprosessen.
  • Kandidaten skal kunne finne og gjere seg nytte av relevant litteratur og kunne setje eiga forsking inn i ei teoretisk fruktbar ramme på ein kritisk reflektert måte.
  • Kandidaten skal i høg grad meistre akademisk skriving og skal kunne presentere eigne forskingsprosjekt, resultat og faglege drøftingar skriftleg og munnleg.
Learning outcome qualification
  • Kandidaten skal utvikle god kompetanse i å planlegge, gjennomføre, presentere og reflektere kritisk i sjølvstendige forskings- og utviklingsprosjekt.
Working and learning activities

Arbeidet med masteroppgåva startar medan ein tek emnet Forskingsmetode og vitskapsteori. Studentane må ta del i seminar der dei legg fram sitt eige masterprosjekt og gir tilbakemelding på medstudentar sine prosjekt. 

Aktiv deltaking frå studentane er ein føresetnad for læringsutbytet.  

Assessment requirements

For å levere masteroppgåva til vurdering, må studenten ha bestått til eksamen i emnet Forskingsmetode og vitskapsteori. Masteroppgåva må vere bestått for å få gå opp til munnleg justerande eksamen.  

Evaluation system
Maximum number of students: 
20
Person in charge: 
Øyvind Økland
Finn Ove Båtevik
Used in other programs
  • Health and Social Sciences - master
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Master's thesis
Individual
2 Semesters
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Masteroppgåva blir evaluert av ein kommisjon med to medlemmar og får ein førebels bokstavkarakter.
Alle.
25.000 ord (+/- 10%). Skrifttype Times New Roman, linjeavstand 1,5 og bokstavstorleik 12-punkt. Standard framside, obligatorisk samandrag (norsk og engelsk), forord, innhaldsliste, litteraturliste og eventuelle vedlegg tel ikkje med i talet på ord.
Adjusting oral examination
Individual
45 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Munnleg justerande eksamen der masteroppgåva skal forsvarast, inntil 45 minutt. Munnleg justerande eksamen fastset den endelege karakteren i emnet.
Approval signature: 
Randi Bergem 27.02.2023