Semesters

MGL1-7FOUMA FoU-oppgåve i matematikk

Course code: 
MGL1-7FOUMA
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
FoU-oppgåve i matematikk
Teaching semester: 
2020 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
FoU-oppgave i matematikk
Assessment semester: 
2020 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL1-7PE1 Pedagogy and student knowledge 1: The teacher`s facilitation for learning and development
MGL1-7MA1A Mathematics 1A: Numbers and algebra
MGL1-7MA1B Mathematics 1B: Teaching beginners and statistics, probability, geometry and functions
Course content

FoU-oppgåva skal vere eit sjølvstendig individuelt og empirisk forskingsarbeid i matematikk og i kombinasjon med pedagogikk og elevkunnskap i tredje studieår. Den skal ta for seg ei problemstilling som er sentral i læraryrket og for matematikkfaget i grunnskulen. Tematisk skal FoU-oppgåva kombinere matematikkdidaktisk og pedagogisk forsking.  

Gjennom arbeidet med FoU-oppgåva skal studentane få erfaring med sjølvstendig kritisk refleksjon og argumentasjon. Oppgåva skal skrivast i samsvar med allmenne krav til vitskapleg arbeid. Eit viktig grunnlag for dette arbeidet er ei innføring i sentrale område innan vitskapsteori og forskingsmetode.

Studentane får rettleiing i arbeidet med FoU-oppgåva. Val av tema og problemstilling vert gjort av den enkelte student i samråd med faglærarar.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har kunnskap om sentrale vitskapsteoretiske spørsmål innanfor utdanningsforsking
  • har inngåande kunnskap om det temaet som den einskilde har fordjupa seg i
Learning outcome skills

Studenten

  • har tileigna seg ferdigheiter i akademisk skriving
  • kan bruke relevant forsking i formidlinga av eit samansett fagstoff om det valte emnet
  • kan drøfte og ta del i faglege diskusjonar om eige og andre sitt FoU-arbeid
Learning outcome qualification

Studenten

  • har innsikt i relevante faglege og forskingsetiske problemstillingar
  • kan ta del og engasjere seg i debattar om matematikkdidaktikk  og læring
Working and learning activities

Undervisning i vitskapsteori og metode vert lagt til obligatoriske seminardagar tidleg i semesteret. Gjennom seminardagane skal studenten utvikle kunnskapar og ferdigheiter for arbeid med eiga FoU-oppgåve. Val av tema og problemstilling skjer tidleg i semesteret. 

Det er obligatorisk rettleiing på arbeidet med FoU-oppgåva. Studentar skal delta aktivt i all rettleiing. Om lag midt i semesteret skal studenten presentere arbeidet sitt på FoU-seminaret for medstudentar (1., 2., og 3.årsstudentar i MAGLU) og faglærarar.

Utfyllande informasjon vil ein finne i semesterplan og eige skriv om FoU-oppgåva.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Obligatorisk frammøte på kurs/seminar i vitskapsteori og forskingsmetode. 

Arbeidskrav:

  1. Skriftleg utkast til tema, problemstilling, metode og kunnskapsgrunnlag
  2. Innlevering av fyrsteutkast av FoU-oppgåva
  3. Munnleg presentasjon av FoU-oppgåva på FoU-seminaret.  

Det er ein føresetnad at alle arbeidskrav er fullførte og godkjende for å kunne avlegge eksamen i emnet. Ein student har to forsøk til å få godkjent eit arbeidskrav, sjå Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda

 

Evaluation system
Maximum number of students: 
40
Person in charge: 
Arne Kåre Topphol
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 1-7 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
1 Semester
Pass / fail
Oppgåva skal vere på 4000 - 4500 ord.