Semesters

MGL1-7MA2A Matematikk 2A: Utforsking, argumentasjon og bevis

Course code: 
MGL1-7MA2A
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2024 Autumn
Assessment semester: 
2024 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL1-7MA1A2 Mathematics 1A: Numbers, statistics and probabilities
MGL1-7MA1B2 Mathematics 1B: Teaching beginners, geometry and algebraic thinking
Course content

Emnet er første del av Matematikk 2, den valbare påbygginga i matematikk for studentar på grunnskulelærarutdanninga for 1-7. Tema i emnet er mellom anna talteori, geometri, algebra og funksjonar.

Gjennom emnet får studentane vidareutvikle det didaktiske og faglege grunnlaget sitt for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar på barnesteget.

Emnet skal gi studentane auka kompetanse til å undervise i matematikk, og vere med å utvikle og forme matematikkfaget. Emnet er erfaringsbasert og forskingsbasert, og har ei tett kopling til praksisfeltet.

Innhaldet er basert på retningslinjene for Matematikk 2 i grunnskulelærarutdanninga for 1-7, og er såleis ei fordjuping i utvalde tema frå Matematikk 1, med ei fordjuping i utforsking, argumentasjon og bevis.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har kunnskap om å arbeide med og undervise utforskande, i ulike typar argumentasjonsformer, matematiske bevis, problemløysing og modellering knytt til tema som talteori, algebra, geometri og funksjonar
  • har kunnskap om bevisets plass i den systematiske oppbygginga av matematiske teoriar  
  • har inngåande undervisningskunnskap knytt til progresjonen i temaet geometri og algebra gjennom grunnskulen
  • har kunnskap om begynnaropplæring med særskild vekt på geometri, funksjonar og variabelomgrepet 
Learning outcome skills

Studenten

  • kan bruke varierte undervisningsformer forankra i teori og eiga erfaring, mellom anna matematiske samtalar
  • kan bruke digitale verkty i eiga undervisning og i eige studium
  • kan analysere relevant forsking og formidle eit samansett fagstoff.
Learning outcome qualification

Studenten

  • kan initiere og leie utviklingsarbeid knytt til matematikkundervisning
  • kan bruke både matematikkfaglege og -didaktiske kunnskapar og ferdigheiter på ein sjølvstendig måte
  • kan vise fagleg engasjement i viktige spørsmål om skule og opplæring
Working and learning activities

Emnet legg opp til varierte arbeidsformer, mellom anna sjølvstudium, individuell rettleiing, didaktisk refleksjon, studentpresentasjonar og utforsking, problemløysing og forelesingar. Det vert kravd aktiv deltaking frå studentane, gjennom engasjement og initiativ, for å fremje eiga og medstudentar si læring.

Emnet har ei tett kopling til praksisfeltet ved at det blir arbeidd systematisk med studentane si praksiserfaring.

Studentane skal arbeide teoriforankra og systematisk med planlegging, gjennomføring og evaluering av undervisning i matematikk til dømes gjennom modellen «Mestre ambisiøs matematikkundervising» eller ved bruk av metoden «Lesson Study».

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Obligatorisk frammøte til dei timeplanfesta aktivitetane. 

Arbeidskrav:

  • Eitt arbeidskrav knytt til praksiserfaringar
  • Fem matematikkoppgåver

Arbeidskrava vert presiserte og tidfesta i semesterplanen.

Evaluation system
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Beate Krøvel Humberset
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 1-7 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oral examination
Individual
40 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Approval signature: 
Arne Myklebust