Semesters

MGL1-7MA3B Matematikkens historie, geometri og algebra

Course code: 
MGL1-7MA3B
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Teaching semester: 
2025 Spring
Assessment semester: 
2025 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL1-7MA2A Mathematics 2A: Inquiry, argumentation and proofs
MGL1-7MA2B Mathematics 2B: Introduction to research in mathematics education
MGL1-7FOUMA R and D assignement in mathematics
Course content

Matematikken si historie er lang og er på mange område knytt nært opp mot vår kulturelle, samfunnsmessige og historiske utvikling elles. Kunnskap om matematikken si historie er difor viktig for fullt ut å forstå deler av vår generelle historie. Kjennskap til korleis den matematiske kunnskapen har utvikla seg er også nyttig når ein ser på læring i matematikk, og når ein skal forstå kvifor matematikkfaget i skulen ser ut som det gjer. Det vert i emnet særleg lagt vekt på geometrien og algebraen si historiske utvikling, deira innhald og deira plass i skulematematikken.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har inngåande kunnskap om matematikkens historie og den rolla matematikken har spela i den generelle historiske utviklinga
  • har inngåande kunnskap om skulematematikkens historiske utvikling
  • har inngåande kunnskap i geometri og algebra, om deira plass i skulematematikken og om ulike sider ved det å lære og å undervise geometri og algebra
Learning outcome skills

Studenten

  • kan nytte element frå matematikken si historie for å fremje elevar si læring på 1.–7. steg
  • kan analysere og samanlikne innhaldet i læreplanar i matematikk med omsyn på mål, fagleg innhald og arbeidsmåtar
Learning outcome qualification

Studenten

  • kan sjå samanhengen mellom dagens skulematematikk og den historiske matematikken
  • kan forstå korleis matematikken si historiske utvikling har vore påverka av samfunnet, samstundes som den har vore med å forme samfunnsutviklinga og den skulen vi har i dag.
Working and learning activities

Arbeidsmåtane i emnet vil veksle mellom førelesingar, seminar og arbeid i mindre grupper.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Krav om 70 prosent frammøte/deltaking til obligatorisk undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda § 6-6.

Arbeidskrav:

  1. Førebuing til og gjennomføring av munnleg presentasjon av utvalde artiklar frå pensum. Detaljane i arbeidskravet vert gjort greie for i eit eige notat utlevert ved studiestart.
  2. Ei skriftleg gruppeoppgåve. Detaljane i arbeidskravet vert gjort greie for i eit eige notat utlevert ved studiestart.
Evaluation system
Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Hilde Opsal
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 1-7 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oral examination
Individual
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Approval signature: 
Arne Myklebust