Semesters

MGL5-10EN3C Digital kompetanse og vurdering i engelsk

Course code: 
MGL5-10EN3C
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Digital kompetanse og vurdering i engelsk
Teaching semester: 
2021 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Digital læring og vurdering i engelsk
Assessment semester: 
2021 Spring
Language of instruction: 
English
Required prerequisite courses
MGL5-10EN2A English 2A
MGL5-10EN2B English 2B
Course content

Emnet søkjer å styrke studenten sin profesjonsfaglege didaktiske kompetanse gjennom bruk av digitale teknologiar og vurderingsformer i undervising og læring. Eit overordna mål er at studentane skal bli kompetente, kritiske og kreative leiarar for elevane si læring i engelsk i ein digital skulekvardag. Emnet gir inngåande innsikt i å kunne identifisere, analysere og kritisk reflektere over moglegheiter og utfordringar knytt til bruk av digital teknologi i elevane sin læringsprosess i engelsk.

Emnet vektlegg vurderingskompetanse med fokus på tilbakemeldingar som støttar læring i engelsk. Emnet omfattar ferdigheiter i å kunne på systematisk vis planleggje, gjennomføre og evaluere digitale arbeidsmåtar i eiga engelskundervising. Engelsk er eit verdsspråk som er mykje brukt i digitale medium og kommunikasjonsformer internasjonalt. Gjennom digital fagdidaktisk danning, vurdering og dømmekraft søkjer emnet å gi ei djuptgåande innsikt i elevar si rolle som digitale verdsborgarar.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har avansert profesjonsretta kunnskap om bruk av digital teknologi i engelskundervisinga
  • har inngåande innsikt i barn og unge si språklæring gjennom digital teknologi
  • har inngåande innsikt i digital kompetanse si rolle i gjeldande læreplanverk
  • har avansert kunnskap om digitale vurderingsformer og sjølvregulert læring
  • har inngåande kunnskap om fagdidaktiske potensial og utfordringar ved bruk av digitale teknologiar
  • har inngåande innsikt om korleis digital teknologi kan styrke tilpassinga av elevars føresetnadar og behov
  • har inngåande kunnskap om digital danning og dømmekraft, mellom anna i sosiale medium, kjeldebruk og personvern
  • har avansert kunnskap om å leggje til rette for meiningsfulle og kommunikative læringsformer ved bruk av digital teknologi i engelsk
Learning outcome skills

Studenten

  • kan systematisk planleggje, gjennomføre og vurdere digitale arbeidsmåtar i eiga engelskundervising
  • kan utvikle og leie eit trygt læringsmiljø med digitale arbeidsformer, tilpassa ulike målgrupper og situasjonar
  • kan kritisk vurdere og ta i bruk digitale ressursar og medverke til at elevar lærer å reflektere over eiga læring og utvikling
  • kan identifisere og analysere profesjonsfaglege problemstillingar knytt til digitale læringsformer og bruke denne innsikta i eiga undervising og forskings- og utviklingsarbeid
  • kan anvende forskingsbasert engelskopplæring i digital produksjon, samarbeid og vurdering
  • kan kritisk anvende prinsipp om elevars språklæring til å kunne identifisere, analysere og vurdere potensial av digitale læringsformer
  • kan systematisk vurdere digitale arbeidsmåtar som fremjar elevars språklæring, sjølvregulering og utvikling
Learning outcome qualification

Studenten

  • kan identifisere, analysere og kritisk reflektere over bruk av digitale teknologiar i elevars læringsprosess, kommunikasjon og produksjon
  • kan på systematisk vis planleggje, gjennomføre og kritisk vurdere digitale læringsformer i elevane si språklæring
  • kan kritisk reflektere over eiga læring, undervising og forskingsarbeid, og på den måten kunne leggje til rette for elevars eigenvurdering og metarefleksjon av digitale læringsprosessar
  • kan nytte avansert fagdidaktisk kunnskap til å kunne styrke læringsfremjande vurderingsformer i engelskundervisinga
Working and learning activities

Undervisningsformene vekslar mellom plenumsforelesing, seminar, arbeid i grupper og individuelt arbeid. I tillegg brukar vi HVO sine digitale læringsressursar.
 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Krav om 70 prosent frammøte/deltaking til obligatorisk undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §4-6.

Arbeidskrav:

  1. Ei digital arbeidsmappe med seks obligatoriske innlegg (400-500 ord per innlegg)
  2. To undervisingsopplegg som er relatert studentens eigen praksis

 

Oppgåvene skal leverast til oppsett tidsfrist. Studenten får eitt høve til å forbetre oppgåver som ikkje oppfyller krava. Alle arbeidskrav må vere godkjende for at studenten skal kunne gå opp til eksamen.

 

Maximum number of students: 
30
Person in charge: 
Kim-Daniel Vattøy
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 5-10 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Digital eksamensmappe:
• utbetra versjon av tre utvalde arbeid frå den digitale arbeidsmappa (400-500 ord per innlegg)
• utbetra versjon av eitt av dei to undervisingsopplegga
• ein teoretisk metatekst som grunngir utvalet og kommenterer læringsprosessen (800 ord)
Alle.
Approval signature: 
Arne Myklebust