Semesters

MGL5-10FOUMA FoU-oppgåve i matematikk

Course code: 
MGL5-10FOUMA
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2024 Spring
Assessment semester: 
2024 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite courses
MGL5-10PE1 Pedagogy and student knowledge 1: The teacher`s facilitation for learning and development
MGL5-10MA1A2 Mathematics 1A: Numbers, statistics and probabilities
MGL5-10MA1B2 Mathematics 1B: Geometry and algebraic thinking
Course content

FoU-oppgåva skal vere eit sjølvstendig individuelt forskingsarbeid i matematikk og i kombinasjon med pedagogikk og elevkunnskap i tredje studieår. Den skal ta for seg ei problemstilling som er sentral i læraryrket og for matematikkfaget i grunnskulen. Tematisk skal FoU-oppgåva kombinere matematikkdidaktisk og pedagogisk forsking.  

Gjennom arbeidet med FoU-oppgåva skal studentane få erfaring med sjølvstendig kritisk refleksjon og argumentasjon. Oppgåva skal skrivast i samsvar med allmenne krav til vitskapleg arbeid. Eit viktig grunnlag for dette arbeidet er ei innføring i sentrale område innan vitskapsteori og forskingsmetode.

Studentane får rettleiing i arbeidet med FoU-oppgåva. Val av tema og problemstilling vert gjort av den enkelte student i samråd med faglærarar.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har kunnskap om sentrale vitskapsteoretiske spørsmål innanfor utdanningsforsking
  • har inngåande kunnskap om det temaet som den einskilde har fordjupa seg i
Learning outcome skills

Studenten

  • har tileigna seg ferdigheiter i akademisk skriving
  • kan bruke relevant forsking i formidlinga av eit samansett fagstoff om det valte emnet
  • kan drøfte og ta del i faglege diskusjonar om eige og andre sitt FoU-arbeid
Learning outcome qualification

Studenten

  • har innsikt i relevante faglege og forskingsetiske problemstillingar
  • kan ta del og engasjere seg i debattar om matematikkdidaktikk  og læring
Working and learning activities

Undervisning i vitskapsteori og metode vert lagt til obligatoriske seminardagar tidleg i semesteret. Gjennom seminardagane skal studenten utvikle kunnskapar og ferdigheiter for arbeid med eiga FoU-oppgåve. Val av tema skjer tidleg i semesteret. 

Det er obligatorisk rettleiing på arbeidet med FoU-oppgåva. Studentar skal delta aktivt i all rettleiing. Studenten skal presentere arbeidet sitt på FoU-seminaret for medstudentar (1., 2., og 3.årsstudentar i MAGLU) og faglærarar.

Utfyllande informasjon vil ein finne i semesterplan og eige skriv om FoU-oppgåva.

Assessment requirements

Arbeidskrav:

  1. Skriftleg utkast til tema og kunnskapsgrunnlag
  2. Munnleg presentasjon og skriftleg samandrag av FoU-oppgåva på FoU-seminaret.
  3. Innlevering av fyrsteutkast av FoU-oppgåva

Det er obligatorisk frammøte til all undervisning i emnet.

Det er ein føresetnad at alle arbeidskrav er fullførte og godkjende for å kunne avlegge eksamen i emnet. Ein student har to forsøk til å få godkjent eit arbeidskrav, sjå Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda

Evaluation system
Maximum number of students: 
40
Person in charge: 
Ingeborg Katrin Lid Berget
Used in other programs
  • Primary and Lower Secondary Teacher Education for Years 5-10 - master (5 years)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Oppgåva skal vere på 4000 - 4500 ord.
Approval signature: 
Arne Myklebust