Semesters

PPU126-30 PPU: Fagdidaktikk - Formgjeving/Kunst og handverk, 30 stp

Course code: 
PPU126-30
Duration: 
2 semesters
Credits (ECTS): 
30
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
PPU: Fagdidaktikk - Formgjeving/Kunst og handverk, 30 stp
Teaching semester: 
2017 Autumn
2018 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
PPU: Fagdidaktikk - Formgjeving/Kunst og handverk, 30 stp
Assessment semester: 
2018 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Curriculum: 

 

 

Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Emnet er ein del av studieprogrammet Praktisk pedagogisk utdanning allmenn heiltid. Gjennom undervisning i felles fagdidaktikk vert det gitt innføring i sentrale felles fagdidaktiske område.Innhald i fagdidaktikk formgjeving, kunst og handverk vil vere:-fagplanhistorie, grunnlagstenking og legitimering av faget-planarbeid som omfattar arbeid med aktuelle læreplanar og planlegging av undervisning herunder tilpassa opplæring, varierte arbeidsformer, tverrfagleg verksemd, prosjektarbeid-Dei grunnleggjande ferdigheitene, lesing, skriving, munnleg, rekning og IKT i formgiving, kunst og handverk -Vurdering og rettleiing-Førebuing og refleksjon knytt til praksis.

Læringsutbytte er henta frå studieplanen som bygger på Rammeplan for praktisk-pedagogisk utdanning, fastsett 21. desember 2015 av Kunnskapsdepartementet.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har kunnskap om:

  • planlegging, gjennomføring, vurdering og grunngjeving for undervisning i faget tilpassa den enkelte elev og elevgruppe
  • grunnleggjande fagdidaktiske omgrep og evne til å utøve fagkritikk
  • fornye og utvikle faget både i eit nasjonalt og internasjonalt perspektiv
  • forståing for fagfeltet sin eigenverdi, i historisk, samfunnsmessig og kulturelt perspektiv
  • barn og unge i vanskelege livssituasjonar, herunder kunnskap om vold og seksuelle overgrep, og om barn og unge sine rettar i eit nasjonalt og internasjonalt perspektiv. 
  • korleis skulen kan jobbe for å fremje helse og trivsel hos barn og unge.
Learning outcome skills

Studenten har ferdigheiter i:

  • å planlegge, gjennomføre, vurdere og grunngje formgjeving-, kunst og handverkspedagogisk verksemd
  • å identifisere særskilde behov hos barn og unge, herunder identifisere, teikn på psykiske vanskar, vold eller seksuelle overgrep. På bakgrunn av faglege vurderingar skal kandidaten raskt kunne setje i verk nødvendige tiltak
Learning outcome qualification

Studenten kan:

  • reflektere over eigen profesjonsutøving og utvikle undervisningsmetodar tilpassa den einskilde eleven
  • kan med utgangspunkt i fagleg erfaring, praksisrefleksjon og kjennskap til faglitteratur utvikle evne til å tenke nytt i faget
  • kan rettleie og samarbeide med kollegaer for å styrke dei praktiske og estetiske dimensjonar i alle fag og i skulen som heilskap
Working and learning activities

Læringsarbeidet vil skje på to ulike nivå: i plenum (felles fagdidaktikk fag) og i gruppe i det enkelte fag (formgjeving/kunst og handverk).Det er obligatorisk frammøte til all undervisning..

Assessment requirements

Fire fagtekstar totalt, to av tekstene skal knytast til eige praktisk arbeid. Tre fagtekstar på omlag 2000 ord og ein fagtekst på omlag 3000 ord, innlevert til avtalt tid og godkjende.

Det er obligatorisk frammøte til all undervisning. Viser til Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6 om obligatorisk frammøte/deltaking. 

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maximum number of students: 
12
Person in charge: 
Karen Brænne
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
Semesters
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
To fagtekstar, ein på omlag 3000 ord, og ein på omlag 2000 ord (inkluderer eit praktisk arbeid). Eit refleksjonsnotat på omlag 1000 ord.