Semesters

PPU1D-R15 Pedagogikk 1, deltid

Course code: 
PPU1D-R15
Duration: 
2 semesters
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2018 Autumn
2019 Spring
Assessment semester: 
2019 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen.

Course content

Pedagogikk i Praktisk Pedagogisk Utdanning (deltid) utgjer totalt 30 studiepoeng der PPU1D - R15  utgjer 15stp. og PPU2D - R15 utgjer nye 15stp. vert teke andre studieår (. Dei andre 30 stp. er fagdidaktikk (jmf. eigne emneplanar).

Studiet i pedagogikk skal bidra til at studentane tileigner seg kunnskap om og ferdigheiter i kompetanseområda i  Forskrift om rammeplan for praktisk pedagogisk utdanning av 2015.  Dette skal skje i samarbeid med fagdidaktikk og praksisfelt.

I emnet Pedagogikk 1 – Leiing av læreprosessar –  vil hovudfokus  være  klasseromsperspektivet. Dette vil være den gjennomgåande dagsorden 1. studieår .

Pedagogikk 1 er organisert i 4 delemne. Desse er:

 1.  Lærarrolla og profesjonsetikk

 2. Læring, vurdering  og motivasjon  

 3.Tilpassa opplæring og elevkunnskap

 4. Læreren som leiear

  Læringsutbytte i Forskrift om rammeplan for praktisk pedagogisk utdanning av 2015.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten har kunnskap om :

  •  lærarprofesjonalitet og yrkesetiske utfordringar
  •  teoretiske perspektiv på læring og motivasjon
  •  samanhenger mellom individuelle , sosiale og kulturelle faktorar i arbeidet  med tilpassa opplæring
  •  skulen sitt mandat, opplæringa sitt verdigrunnlag og opplæringslaupet 
  •  mangfaldet i elevgruppa og om barn og  ungdom si  utvikling og læring
  •  ulike former for vurdering og samspillet mellom tilbakemelding og motivasjon
  •  leiing av klasser og læreprosessar 
  •  observasjon som metode 
Learning outcome skills

Kandidaten kan :

  •  leie, rettleie og motivere elevar, og skape konstruktive, meiningsfylte og inkluderande læringsmiljø
  •  planlegge , gjennomføre og reflektere over undervisning basert på forskings- og erfaringsbasert kunnskap
  •  reflektere over og utvikle eigen praksis i møte med eleven sine føresetnader , interesser og behov med bakgrunn i ulike teoretiske perspektiv
  •  bruke og vise til relevant pedagogisk teori og forsking for å treffe grunngjevne val og gjennomføre systematisk fagleg utviklingsarbeid
Learning outcome qualification

Kandidaten :

  • har kunnskap om sentrale problemstillinger i utdanningsforsking
  • har kunnskap om lov- og planverk og innsikt i ulike profesjonsteoretiske utfordringar
  • kan reise problemstillinger, undersøke og drøfte disse gjennom teoretisk og empirisk kunnskap og dermed medverke til utvikling og endring av eigen praksis
  • har kunnskap om korleis byggje gode relasjonar til elevar
  • har kunnskapar om korleis ein i samarbeid med foreldre og hjelpeteneste kan fremje tilpassaopplæring
Working and learning activities

Emnet er organisert gjennom samlinger lagt til enten Volda, Ålesund eller Molde.

Undervisning i plenum og grupper, samt arbeid i grupper og seminar.

Assessment requirements

Eit arbeidskrav knytt til observasjonspraksis der oppgåve er knytt til temaet observasjon og observasjonspraksis. Omfang: 1500 - 2000 ord . Times New Roman 12 pkt. og linjeavstand 1,5 .Nærare retningslinjer for arbeidskravet vert gitt i semesterplanen og oppgåvetekst. Arbeidskravet må vere godkjend for å kunne gå opp til eksamen ( Jmf § 4-7 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda). Vurdering av arbeidskravet vert uttrykt med godkjent/ ikkje godkjent.

Frammøtekrav: Det er obligatorisk frammøte til all undervisning og arbeid i grupper, seminar i studiet og oppgåver knytt til undervisning og semesterplan. Viser elles til Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6 om frammøte/deltaking i undervisninga.

 

Evaluation system
Maximum number of students: 
60
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oppgave
Individual
Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Times New Roman 12 pkt. og linjeavstand 1,5 .
Alle tilgjengelege.
4000 ord.
Approval signature: 
Anne Øie