Semesters
PPU1D-R15 Pedagogikk 1, deltid
Ingen.
Pedagogikk i Praktisk Pedagogisk Utdanning (deltid) utgjer totalt 30 studiepoeng der PPU1D - R15 utgjer 15stp. og PPU2D - R15 utgjer nye 15stp. vert teke andre studieår (. Dei andre 30 stp. er fagdidaktikk (jmf. eigne emneplanar).
Studiet i pedagogikk skal bidra til at studentane tileigner seg kunnskap om og ferdigheiter i kompetanseområda i Forskrift om rammeplan for praktisk pedagogisk utdanning av 2015. Dette skal skje i samarbeid med fagdidaktikk og praksisfelt.
I emnet Pedagogikk 1 – Leiing av læreprosessar – vil hovudfokus være klasseromsperspektivet. Dette vil være den gjennomgåande dagsorden 1. studieår .
Pedagogikk 1 er organisert i 4 delemne. Desse er:
1. Lærarrolla og profesjonsetikk
2. Læring, vurdering og motivasjon
3.Tilpassa opplæring og elevkunnskap
4. Læreren som leiear
Læringsutbytte i Forskrift om rammeplan for praktisk pedagogisk utdanning av 2015.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Kandidaten har kunnskap om :
- lærarprofesjonalitet og yrkesetiske utfordringar
- teoretiske perspektiv på læring og motivasjon
- samanhenger mellom individuelle , sosiale og kulturelle faktorar i arbeidet med tilpassa opplæring
- skulen sitt mandat, opplæringa sitt verdigrunnlag og opplæringslaupet
- mangfaldet i elevgruppa og om barn og ungdom si utvikling og læring
- ulike former for vurdering og samspillet mellom tilbakemelding og motivasjon
- leiing av klasser og læreprosessar
- observasjon som metode
Kandidaten kan :
- leie, rettleie og motivere elevar, og skape konstruktive, meiningsfylte og inkluderande læringsmiljø
- planlegge , gjennomføre og reflektere over undervisning basert på forskings- og erfaringsbasert kunnskap
- reflektere over og utvikle eigen praksis i møte med eleven sine føresetnader , interesser og behov med bakgrunn i ulike teoretiske perspektiv
- bruke og vise til relevant pedagogisk teori og forsking for å treffe grunngjevne val og gjennomføre systematisk fagleg utviklingsarbeid
Kandidaten :
- har kunnskap om sentrale problemstillinger i utdanningsforsking
- har kunnskap om lov- og planverk og innsikt i ulike profesjonsteoretiske utfordringar
- kan reise problemstillinger, undersøke og drøfte disse gjennom teoretisk og empirisk kunnskap og dermed medverke til utvikling og endring av eigen praksis
- har kunnskap om korleis byggje gode relasjonar til elevar
- har kunnskapar om korleis ein i samarbeid med foreldre og hjelpeteneste kan fremje tilpassaopplæring
Emnet er organisert gjennom samlinger lagt til enten Volda, Ålesund eller Molde.
Undervisning i plenum og grupper, samt arbeid i grupper og seminar.
Eit arbeidskrav knytt til observasjonspraksis der oppgåve er knytt til temaet observasjon og observasjonspraksis. Omfang: 1500 - 2000 ord . Times New Roman 12 pkt. og linjeavstand 1,5 .Nærare retningslinjer for arbeidskravet vert gitt i semesterplanen og oppgåvetekst. Arbeidskravet må vere godkjend for å kunne gå opp til eksamen ( Jmf § 4-7 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda). Vurdering av arbeidskravet vert uttrykt med godkjent/ ikkje godkjent.
Frammøtekrav: Det er obligatorisk frammøte til all undervisning og arbeid i grupper, seminar i studiet og oppgåver knytt til undervisning og semesterplan. Viser elles til Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6 om frammøte/deltaking i undervisninga.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 5-11.
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oppgave | Individual | Semester | A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade | Times New Roman 12 pkt. og linjeavstand 1,5 . | Alle tilgjengelege. | 4000 ord. |