Semesters

PPUD124-30 PPU: Fagdidaktikk – Musikk, 30 stp

Course code: 
PPUD124-30
Duration: 
4 semesters
Credits (ECTS): 
30
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2016 Autumn
2017 Spring
2017 Autumn
2018 Spring
Assessment semester: 
2018 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Curriculum: 

Pensumlister vert gjort tilgjengelege som pdf-filer innan vedteken frist for gjeldande semester.

Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Emnet er ein del av studieprogrammet Praktisk pedagogisk utdanning allmenn deltid. Emnet skal gi studenten grunnleggande kunnskap og dugleik til å undervise i musikk i norsk skule. Følgjande fagdidaktiske områda inngår i studiet:

  • musikk som undervisningsfag med omsyn til musikksyn, musikkpedagogiske retningar og legitimering av faget
  • planarbeid som omfattar arbeid med aktuelle læreplanar og planlegging av musikkpedagogisk verksemd
  • aktuelt lærestoff og varierte arbeidsformer
  • tilpassa opplæring
  • IKT i musikkpedagogisk arbeid
  • vurdering og rettleiing i musikkfaget
  • førebuing og refleksjon knytt til praksis
Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har kunnskapar om:

  • musikkfaget sin eigenart, utvikling og legitimering
  • gjeldande læreplanar i faget og fagplanhistorie
  • analyse av læreplanar og læremiddel
  • planlegging, gjennomføring, vurdering og grunngjeving av musikkpedagogisk verksemd tilpassa den einskilde elev og elevgruppe
  • musikkpedagogisk verksemd som lekk i ein større kulturell og samfunnsmessig heilskap
Learning outcome skills

Studenten er i stand til å:

  • planlegge, gjennomføre, vurdere og grunngje musikkpedagogisk verksemd
  • bruke varierte arbeidsmåtar og digitale læringsverkty i musikkundervisninga, og tilpasse desse den einskilde elev og elevgruppe
Learning outcome qualification
  • kunne bruke kunnskapar og ferdigheiter på ein sjølvstendig måte i ulike situasjonar gjennom å vise samarbeidsevne, ansvarskjensle, evne til refleksjon og kritisk tenking i utdannings- og yrkessamanheng
  • følgje med og skape fornying innanfor fagfeltet
Working and learning activities

Studiet er praksisbasert, og faget set krav til eige studiearbeid, individuelt og i grupper. Oppgåvearbeid med individuell rettleiing.

Assessment requirements

Frammøte: Det er obligatorisk frammøte til all undervisning (Forskrift om studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §7 - 3).

Arbeidskrav: Studenten skal skrive fire fagtekstar, tre på 2000-2500 ord, og ein på 4000-4500 ord. To av fagtekstane skal vere knytt til praksis. Arbeida skal vere godkjende før studenten kan ta eksamen. Arbeida vert vurderte med godkjend/ikkje godkjend.

Evaluation system

Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §5.

Evaluation

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maximum number of students: 
20
Person in charge: 
Elizabeth Anne Oltedal
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Eksamensmappa skal innehalde tre av dei faglege arbeida - ein på 4000-4500 ord og to på 2000-2500 ord. Studenten leverer også ein presentasjonstekst på 600-800 ord som inneheld refleksjon over dei innleverte tekstane.