Semesters

PPUD126-15 PPU: Fagdidaktikk - Formgjeving/Kunst og handverk, 15 stp

Course code: 
PPUD126-15
Duration: 
2 semesters
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
PPU: Fagdidaktikk - Formgjeving/Kunst og handverk, 15 stp
Teaching semester: 
2018 Autumn
2019 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
PPU: Fagdidaktikk - Formgjeving/Kunst og handverk, 15 stp
Assessment semester: 
2019 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

ingen

Course content

Emnet er ein del av studieprogrammet Praktisk pedagogisk utdanning allmenn, deltid. Emnet skal gje studenten grunnleggande kunnskap og ferdigheiter til å undervise i faga Kunst og handverk (KOH) og Studieprogram for kunst, desgin og arkitektur (KDA), i norsk skule. Studiet skal også bidra til å auke studentane sin fagdidaktiske refleksjon rundt faga. Desse fagdidaktiske områda er felles for alle: fagplanhistorie, tilpassa opplæring, didaktiske utfordringar knytte til elevar som ikkje har norsk som morsmål, og dei fem grunnleggande ferdigheitene (digitale, munnlege, lese, rekne, skrive).

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten:

  • har kunnskap om undervisningsplanlegging og vurdering i faga KOH og KDA, tilpassa den enkelte elev og elevgruppe
  • har kunnskap om gjeldande læreplan og fagplanhistorie
  • har kunnskap om ulike arbeidsmåtar i faga, også dei digitale
  • har kunnskap om grunnleggjande fagdidaktiske omgrep og evne til å utøve fagkritikk
  • har forståing for fagfeltet sin eigenverdi, i historisk, samfunnsmessig og kulturelt perspektiv

 

 

Learning outcome skills

 Studenten:

  • har ferdigheiter i å planlegge undervisning og læring i skulefaga KOH og KDA, med utgangspunkt i fagtradisjon, læreplanverk og ulike typar av læremiddel
  • kan vurdere samanhengen mellom mål, arbeidsformer, læremiddel og vurderingsformer
  • kan reflektere over og bruke ulike former for vurdering i skulefaga KOH/KDA, og bidra til at elevane kan reflektere over eiga læring og faglege utvikling i faget
  • kan bruke og vurdere ulike arbeidsmåtar innanfor KOH/KDA faga
  • kan bruke og vurdere digitale verktøy og kjelder i opplæringa, og bidra til at elevane kan forholde seg aktivt og kritisk til digitale media og verkty

 

Learning outcome qualification

Studenten:

  • kan reflektere over eiga profesjonsutøving og utvikle undervisningsmetodar tilpassa den enkelte elev
  • kan identifisere, analysere og løyse problem knytt til elevar si læring og utvikling i KOH/KDA faga
  • kan bruke faglege og fagdidaktiske kunnskapar til konstruktiv og kritisk refleksjon.
Working and learning activities

Læringsarbeidet vil skje på to ulike nivå: i plenum (felles fagdidaktikk fag) og i gruppe i det enkelte fag (formgjeving/kunst og handverk). Frammøte etter gjeldande reglar for HVO

Assessment requirements

Frammøte: Det er obligatorisk frammøte til all undervisning. Frammøte i emnet er også knytt til undervisninga i felles fagdidaktikk. Viser til Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6 om obligatorisk frammøte/deltaking. 

Tre fagtekstar på omlag 2000 ord (to av dei med praktisk arbeid), innlevert til avtalt tid og godkjend.

 

Evaluation system
Maximum number of students: 
12
Person in charge: 
Karen Brænne
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
To av fagtekstane på omlag 2000 ord. En presentasjonstekst på omlag 1000 ord.
Approval signature: 
Aud Folkestad