Semesters

PROG-510KFK Programmering, 5.-10. trinn

Course code: 
PROG1-510KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Programmering, 5.-10. trinn
Teaching semester: 
2021 Spring
Assessment semester: 
2021 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen. 

Course content

Emnet byggjer vidare på PRG101-KFK og gir ei djupare forståing kring overgangen frå visuelle programmeringsspråk til tekstbaserte programmeringsspråk, og fordjuping i dei mest brukte tekstbaserte programmeringsspråka i skulen. Emnet gir gode høve til å utvikle eigen kompetanse i programmering og didaktikk, både det å integrere programmering i ordinære undervisningsfag og for å kunne ta fagleg ansvar for valfag programmering for ungdomstrinnet. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Kandidaten skal kunne  

  • vise forståing for algoritmar og datastrukturar
  • gjere greie for ulike verktøy for visuell og tekstbasert programmering
  • vise forståing for overgangen frå visuell til tekstbasert programmering
  • gjere greie for tekstbasert programmeringsspråk til bruk i skulen
  • gjere greie for prinsippa i objektorientert programmering
  • gjere greie for ulike didaktiske tilnærmingar til tekstbasert programmering, både generelt og knytt til grunnskulen sine fag
  • gjere greie for tekstbasert programmering som del av prototyping med mikrokontrollarar
  • gjer greie for korleis integrere prototyping med mikrokontrollar i læringsarbeidet
Learning outcome skills

Kandidaten skal kunne 

  • overføre løysingar til nye problem ved å generalisere og tilpasse eksisterande programkode og algoritmar 
  • kommentere, feilsøke og vidareutvikle program  
  • omsetje algoritmar frå visuelle programmeringsspråk til tekstbaserte programmeringsspråk 
  • skrive oversiktlige og lesbare program ved hjelpe av tekstbasert programmering 
  • planlegge, gjennomføre og evaluere undervising knytt til tekstbasert programmering og prototyping med mikrokontrollerar 
  • integrere programmering i elevar sitt læringsarbeid, knytt til grunnskulen sine fag 
  • vurdere elevarbeid som inkluderer programmering med og utan mikrokontrollar 
Learning outcome qualification

Kandidaten skal kunne

  • reflektere over korleis programmering kan styrke samarbeid og djupnelæring, og stimulere entreprenørskap og kreativitet 
  • reflektere over teknologien og særskilt programmeringa sin plass i samfunnet  
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver er praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver.

Assessment requirements

Frammøtekrav: Ingen. 
Arbeidskrav: Utvalde arbeidsoppgåver vil vere markert obligatoriske i semesterplanen. Oppgåvene vil handle om å styrke eigen programmeringskompetanse gjennom praktisk produktutvikling og profesjonsfaglege digitale kompetanse knytt til programmering. 

Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Torbjørn Frantsen
Used in other programs
  • Programming for teachers, 5th-10th grade - Competence for quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Ingen
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med utvalde arbeid frå heile semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk.
Approval signature: 
Odd Ragnar Hunnes 28.01.2020