Semesters

PROG1-510KFK Introduksjon til programmering for lærarar 1, 5.-10 trinn

Course code: 
PROG1-510KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2025 Autumn
Assessment semester: 
2025 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

I emnet får studentane, uavhengig av tidlegare erfaring, utvikle kompetanse til å planlegge, gjennomføre, vurdere og evaluere undervisningsopplegg som gir elevane grunnleggjande ferdigheiter i programmering. Emnet gir gode høve til å utvikle eigen kompetanse i programmering og didaktikk, og det å integrere programmering i ordinære undervisningsfag.  

Hovudfokuset ligg på korleis ein kan arbeide praktisk med programmering i grunnskulen. Studentane får erfaring med metodar for å utvikle algoritmisk tenking utan digitale verktøy, og med visuell- og tekstbasert programmering. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

 

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har forståing for programmering og algoritmisk tenking si rolle i skulen 
  • har grunnleggjande forståing for algoritmar 
  • vise forståing for og kunne kombinere grunnleggande element i programmering 
  • gjere greie for programmering som prosess 
  • gjere greie for ulike didaktiske tilnærmingar til programmering 
Learning outcome skills

Studenten skal kunne 

  • utforme algoritmar og eigne program  
  • kommentere, feilsøke og vidareutvikle program
  • planlegge, gjennomføre, vurdere og evaluere undervisning knytt til programmering  
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne 

  • identifisere og analysere mogelegheitar og utfordringar i programmeringsundervising  
  • gi ein fagleg grunngjeven undervisning i programmering
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver er praksisnære, og relatert til læring og formidling.

Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver. 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Ingen

Arbeidskrav:

I dette emnet jobbar vi prosessorientert med ett arbeidskrav. Arbeidskravet består av obligatoriske innleveringar nærare spesifisert i semesterplanen. Alle innleveringane må vere godkjente for å få arbeidskravet godkjent. Arbeidskravet utgjer grunnlaget for eksamensmappa som leverast og vurderast ved semesterslutt.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Martyna Katarzyna Fojcik
Used in other programs
  • Programming for teachers, 5th-10th grade - Competence for quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100
Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe med oppgåver som var jobba med gjennom semesteret.
Alle
Approval signature: 
Arne Myklebust