Semesters

PROG2-510KFK Introduksjon til programmering for lærarar 2, 5.-10. trinn

Course code: 
PROG2-510KFK
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
7,5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2026 Spring
Assessment semester: 
2026 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Studentane skal vidareutvikle kompetanse i å planleggje, gjennomføre, vurdere og evaluere undervisningsopplegg som inkluderer programmering. I tillegg vil studentane få erfaring med å bruke mikrokontrollar og å utvikla prototypar. 

Studentane bygg vidare på haustsemesteret og vidareutviklar eigne ferdigheiter i programmering og korleis programmering kan integrerast i undervisningsfag. Emnet fokuser på praktisk arbeid med programmering med relevante verktøy og metodar for 5.-10.-trinn.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal

  • utforme algoritmar og eigne program
  • kunne kombinere fleire grunnleggande element i visuell og tekstbasert programmering
  • gjere greie for korleis integrere prototyping med mikrokontrollar i læringsarbeidet 
  • gjere greie for ulike didaktiske tilnærmingar til programmering 
Learning outcome skills

Studenten skal kunne 

  • kommentere, feilsøke, tilpasse og vidareutvikle program   
  • lage oversiktlige og lesbare program  
  • utvikle prototypar med mikrokontroller  
  • planlegge, gjennomføre, vurdere og evaluere undervisning knytt til programmering  
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne 

  • reflektere over korleis programmering kan styrke samarbeid, djupnelæring, kritisk tenking og stimulere til kreativitet.  
  • reflektere over programmering sin plass i undervisingsfag 
Working and learning activities

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver er praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver. 

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Ingen

Arbeidskrav: 

I dette emnet jobbar vi prosessorientert med ett arbeidskrav. Arbeidskravet består av obligatoriske innleveringar nærare spesifisert i semesterplanen. Alle innleveringane må vere godkjente for å få arbeidskravet godkjent. Arbeidskravet utgjer grunnlaget for eksamensmappa som leverast og vurderast ved semesterslutt.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Ingvild Buhaug
Used in other programs
  • Programming for teachers, 5th-10th grade - Competence for quality
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Portfolio
Individual
1 Semester
Pass / fail
100
Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe med oppgåver som var jobba med gjennom semesteret.
Alle
Approval signature: 
Arne Myklebust