Semesters

SASOS121 Individretta emne og organisasjonskunnskap

Course code: 
SASOS121
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2020 Autumn
Assessment semester: 
2020 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

SASOS111 og godkjende arbeidskrav i SASOS112 

Course content

Føremålet med emnet er å gi studentane ei nærare forståing av individuell utvikling i samspel med familie, ulike grupper, sosiale nettverk og samfunnsmessige vilkår. Studentane skal få kunnskap om sjukdoms- og helsebiletet i samfunnet. Vidare har emnet som mål å gi studentane innsikt i korleis organisasjonar og nettverk fungerer og deira funksjon i samfunnet. Barnevernspedagogstudentane (BVP) og sosionomstudentane (SOS) er i samla klasse det meste av undervisningstida, men skil lag i tema pediatri og gerontologi.

Innhald:

  • utviklingspsykologi
  • sosialmedisin
  • organisasjonskunnskap
  • spesialpedagogikk
  • pediatri (BVP)
  • gerontologi (SOS)
Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studentane skal ha kunnskap om:

  • sentrale teoriar om normal og avvikande individuell utvikling
  • korleis individet fungerer i grupper og nettverk
  • organisasjonar, grupper og nettverk si rolle i samfunnet
  • korleis individ og nettverk påverkar kvarandre gjensidig
  • korleis samfunnsforholda verkar inn på helsetilstand

Learning outcome skills

Studenten skal ha ferdigheiter i å:

  • analysere og reflektere over ulike vilkår for normal og avvikande utvikling av individ og grupper
  • analysere og reflektere over korleis individ og nettverk påverkar kvarandre gjensidig
  • analysere og reflektere over korleis grupper, nettverk og organisasjonar fungerer, og rolla dei har i samfunnet
  • analysere og reflektere over faktorar som spelar inn på tilrettelegging for inkludering, og korleis slike faktorar kan fremje helse og normalutvikling
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne:

  • leggje til rette for deltaking og utvikling og vere i stand til å analysere og ta omsyn til korleis kontekst spelar inn i slike prosessar
  • leggje til rette for utsette menneske si deltaking og inkludering i viktige grupper og sosiale nettverk
  • reflektere fagleg og etisk over individuelle og samfunnsmessige vilkår for deltaking og utvikling
Working and learning activities

Forelesingar, gruppeaktivitet og seminar. Delar av undervisninga blir organisert som blokkundervisning.

Assessment requirements

 

Arbeidskrav

  • Skriftleg arbeid ved slutten av emnet (pensumprøve eller liknande). 
    ​Kravet fell bort dersom studenten kan dokumentere minimum 70 % frammøte til undervisningsaktivitetar.

Arbeidskravet må vere gjennomført i samsvar med krav og føringar fastsett i semesterplanen.

Evaluation system
Maximum number of students: 
60
Person in charge: 
Vidar Kjetil Myklebust
Berit Marie Kalland
Used in other programs
  • Social Work - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
6 Hours
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Digital eksamen.
Emne som gir reduksjonGrad av overlappVektingsreduksjon
SAF121/SABVP121
Approval signature: 
Randi Bergem 24.02.2020