Semesters

SASOS121 Individretta emne og organisasjonskunnskap

Course code: 
SASOS121
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Individretta emne og organisasjonskunnskap
Teaching semester: 
2016 Autumn
Course name in Norwegian Bokmål: 
Individretta emne og organisasjonskunnskap
Assessment semester: 
2016 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

SASOS111/SAF111. Godkjende arbeidskrav i SASOS112/SAF112

Course content

Emnet har som mål å gi studentane ei nærare forståing av individuell utvikling i samspel med familie, ulike grupper, sosiale nettverk og samfunnsmessige vilkår. Studentane skal få kunnskap om sjukdoms- og helsebiletet i samfunnet. Vidare har emnet som mål å gi studentane innsikt i korleis organisasjonar og nettverk fungerer og deira funksjon i samfunnet. Barnevernspedagogstudentane (BVP) og sosionomstudentane (SOS) er i samla klasse det meste av undervisningstida, men skil lag i tema pediatri og gerontologi.

Innhald:

  • utviklingspsykologi
  • sosialmedisin
  • organisasjonskunnskap
  • spesialpedagogikk
  • pediatri (BVP)
  • gerontologi (SOS)
Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge
  • ulike teoriar om normal og avvikande individuell utvikling
  • individet si fungering i grupper og nettverk
  • organisasjonar, grupper og nettverk sin rolle i samfunnet
  • korleis individ og nettverk gjensidig blir påverka av kvarandre
  • samfunnsforholda sin betydning for helsebiletet

 

 

Learning outcome skills
  • å analysere ulike vilkår for normal og avvikande utvikling av individ og grupper
  • å analysere korleis individ og nettverk gjensidig blir påverka av kvarandre
  • å analysere grupper, nettverk og organisasjonar og deira rolle i samfunnet
  • å legge til rette for inkludering i viktige grupper og sosiale nettverk for å fremme helse og normalutvikling
Learning outcome qualification
  • kunne analysere og forstå barn, unge og deira familiar sine vilkår for deltaking og utvikling og den konteksten deltakinga skal foregå innanfor
  • kunne legge til rette for utsette menneske sin deltaking og inkludering i viktige grupper og sosiale nettverk
  • kunne reflektere fagleg og etisk over individuelle og samfunnsmessige vilkår for deltaking og utvikling
Working and learning activities

Forelesingar, gruppeaktivitet og seminar. Delar av undervisninga blir organisert som blokkundervisning.

Deltakinga på undervisningsaktivitetane vert rekna for heile emnet.

Assessment requirements

Arbeidskrav

(må vere godkjent for å kunne gå opp til eksamen):

  • Skriftleg arbeidskrav ved slutten av emnet (pensumprøve eller liknande). Kravet fell bort dersom studenten kan dokumentere minimum 80% frammøte til undervisningsaktivitetar.

Arbeidskravet må vere godkjent til fastsett tid, slik det går fram av semesterplanen.

Evaluation system

Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, kap. 5.

Evaluation

Det er etablert fagutval som er samansett av lærarar og tillitsvalde på utdanninga. Emnet har eit eige evalueringsseminar på klassenivå.

Maximum number of students: 
120
Person in charge: 
Vidar Kjetil Myklebust
Bente Hasle
Used in other programs
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Written Exam
Individual
6 Hours
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Digital eksamen.
Emne som gir reduksjonGrad av overlappVektingsreduksjon
SAF121/SABVP121
Approval signature: 
Odd Ragnar Hunnes 07.04.2016