Semesters

SASOS235 Klientretta tema, integreringsemne og bacheloroppgåve

Course code: 
SASOS235
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
30
Level of study: 
Specialization level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Klientretta tema, integreringsemne og bacheloroppgåve
Teaching semester: 
2019 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Klientretta tema, integreringsemne og bacheloroppgåve
Assessment semester: 
2019 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

SASOS125 og godkjende arbeidskrav i SASOS131.

Course content

I det avsluttande emnet i bachelorutdanning i sosialt arbeid - sosionom er det eit mål at tilført ny kunnskap skal medverke til integrasjon av tidlegare kunnskap. Det er eit mål å sjå profesjonsrolle i lys av faglege utfordringar som menneske med særskilte hjelpebehov har, og dei bidrag sosionomen kan gi i tverrprofesjonell samhandling. Studenten skal gjennom kunnskap i dette emnet vere i stand til å løfte fram, begrepsfeste og setje yrkesrelevante problemstillingar inn i teoretiske og praktiske perspektiv, og gjennom dette utvikle og vise analytisk kompetanse, kritisk og etisk refleksjon.

Innhald:

  • Administrasjon og leiing
  • Sosionomfaglege perspektiv
  • Juridiske emne: rettar og tvang i velferdsretten, arbeidsrett
  • Kommunikasjon, samhandling og konflikthandtering
  • Planlegging
  • Psykisk helsearbeid
  • Re-/habilitering
  • Rusrelatert arbeid
Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten skal ha kunnskap om:

  • nyare forsking om menneske i sårbare livssituasjonar som er relevant for yrkesutøvinga
  • re-/habilitering, rusbehandling og psykisk helsearbeid, og verdien av tverrfagleg samarbeid
  • rettsreglar knytt til behandling og tvang
  • planleggingsteori, med særleg vekt på kommunane sine utfordringar
  • administrasjon og leiing med særleg vekt på tenester for barn, unge og menneske med samansette behov
Learning outcome skills

Studenten skal ha ferdigheiter i:

  • å avdekkje særskilte behov i møte med menneske og bruke relevante perspektiv for å hjelpe og fremje meistring hos brukar
  • å reflektere etisk og fagleg over aktuelle problemstillingar, og også gjere juridiske vurderingar
  • å utøve fagleg skjøn i yrkessituasjonar
  • samarbeid, konflikthandtering og å arbeide prosessorientert
  • å planleggje og gjennomføre eit prosjekt med bacheloroppgåve
  • å presentere eige prosjekt med bacheloroppgåva skriftleg og munnleg
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne:

  • vise toleranse og ikkje-dømande haldning i møte med menneske i sårbare situasjonar
  • ha god forståing for sosionomens rolle i hjelpeapparatet og dei rettsreglane som regulerer yrkesutøvinga
  • bruke teoretiske og praktiske perspektiv til å forstå og handtere yrkesrelevante problemstillingar og utfordringar
  • reflektere kritisk med sikte på å få fram alternative perspektiv og handlingsstrategiar
  • syne god fagleg formidlingsevne

 

Working and learning activities

Forelesingar, gruppeaktivitet, seminar og sjølvstudium.

Eit sjølvstendig arbeid med bacheloroppgåve inngår i emnet.

Deler av pensum er sjølvvalt litteratur. Informasjon om omfang, kriterier og pensum vil bli gitt.

Det vert stilt særskilde frammøtekrav til obligatoriske seminaraktivitetar der deltaking vert rekna for seg.

Assessment requirements

Arbeidskrav som må vere gjennomførte og godkjente:

  1. Gruppebaserte arbeidskrav
  2. Individuelle skriftlege oppgåver

 

Obligatorisk frammøte:

  1. deltaking på seminar
Evaluation system
Maximum number of students: 
60
Person in charge: 
Jarle Pedersen
Gerd Skjong
Used in other programs
  • Social Work - bachelor
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Bachelor's thesis
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
om lag 9000 ord
Adjusting oral examination
Individual
1 Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Munnleg justerande eksamen. Bacheloroppgåva må ha karakteren E eller betre for at studenten kan framstille seg til munnleg eksamen. Til munnleg skal det inngå spørsmål knytt til pensum (inkludert sjøvvald pensum) frå 3. studieåret, og elles prøving av bacheloroppgåva. Det vil og bli lagt vekt på studenten si evne til å trekkje vekslar på kunnskap i studiet elles.