Semesters
ANI263 Animasjon 3: Spesialisering
For english speaking exchange students: Admission for exchange students is based exclusively on portfolio assessment. All exchange students must submit a link to their online portfolio, together with the application documents.
Studentane skal gjennom emnet fordjupe seg i ein sjølvvald animasjonsteknikk: 2D, stop-motion eller 3D-dataanimasjon. Emnet består i hovedsak av eit gruppearbeid der oppgåva er å lage ein kortfilm i den sjølvvade teknikken. Studentane utviklar først ein idé og produksjonsplan, før dei set i gang med sjølve produksjonen. Gjennom arbeidet med filmproduksjonen, som blir rettleia av faglærar, vil studentane få fordjupande trening i animasjonsteknikken dei har valt. Det blir undervisingøkter som støttar opp om denne treninga.
Som del av fordjupninga vil studentane som vel stop-motion lage si eiga dokke, og studentane som vel 3D-dataanimasjon vil lage sin eigen 3D-modell. Studentar som vel 2D-animasjon vil få fordjupa sin kompetanse innan blant anna karakterdesign og karakteranimasjon.
Emnet består også av eit mindre prosjekt i andre del av semesteret, der studentane får eksperimentere heilt fritt, og utforske utradisjonelle teknikkar og tilnærmingar til animasjon.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten skal ha kunnskap om
- moglegheiter, prosessar, metoder og verktøy innanfor animasjonsteknikken 2D, stop-motion eller 3D-dataanimasjon
- korleis 2D, stop-motion eller 3D-dataanimasjon kan brukast i framstillinga og utforskinga av idear, og som verktøy i historieforteljing
- historiske eksempel på 2D, stop-motion eller 3D-dataanimasjon
Studenten skal ha grunnleggande kunnskap om
- moglegheiter for å eksperimentere innan animasjonsmediet, med eller utover dei tradisjonelle teknikkane
Studenten skal
- ha spesialiserte ferdigheiter innan 2D, stop-motion eller 3D-dataanimasjon
- kunne gi form til ein idé gjennom 2D, stop-motion eller 3D-dataanimasjon
- kunne produsere ein animert kortfilm med lyd
- kunne eksperimentere med animasjon, deriblant med utradisjonelle animasjonsteknikkar
Studenten skal
- ha erfaring og innsikt i å jobbe i gruppe med eit animasjonsprosjekt
- ha videreutvikla sine kreative, praktiske og kommunikative evner innan fagområdet
- kunne nytte animasjon til å framstille og utforske idear og/eller fortelje ei historie
Studenten blir undervist i kortfilmproduksjon og teknikk, og arbeider ut frå dette sjølv med animasjonsfilmproduksjon i gruppe. Rammene og vurderingskriteria for produksjonen blir oppgitt ved emnets start, og en rettleiar følger produksjonen gjennom semesteret. I arbeidet med eksperimentell animasjon opnast det opp for å jobbe aleine. I løpet av semesteret skal studenten ha gjennomført:
- ein animert kortfilm (1-2 minutt)
- ein kortare eksperimentell animasjonsfilm
Desse arbeida skal leverast i mappeeksamen. I mappa skal ein også levere eit notat som klargjer for studentens eiga rolle i gruppeprosjekt. Vurderinga, som er stått/ikkje stått, foregår på individuelt nivå.
Levere evaluering av emnet. Denne evalueringa skjer anonymt.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 9-4.
- Animation - bachelor
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Portfolio | Individual | 1 Semester | Pass / fail | 100 | Alle |
Emneansvarleg opplyser ved semesterstart om filformat.